Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Generiranje i prikaz terena (CROSBI ID 351456)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Filipović, Dario Generiranje i prikaz terena / Mihajlović, Željka (mentor); Mihajlović, Željka (neposredni voditelj). Zagreb, Hrvatska, Fakultet elektrotehnike i računarstva, . 2008

Podaci o odgovornosti

Filipović, Dario

Mihajlović, Željka

Mihajlović, Željka

hrvatski

Generiranje i prikaz terena

U ovom radu pokušano je obuhvatiti nekoliko načina generiranja i prikazivanja 3D terena. Od metoda generiranja visinskih mapa dojam najveće uporabivosti pokazala je fraktalna metoda generiranja terena zbog jednostavnosti, brzine i rezultata. Teksturiranje velikih terena je problematično zbog količine podataka potrebnih za dobivanje detalja na terenu. Obično se koristi više manjih tekstura koje služe kao predlošci za miješanje u jednu teksturu za vrijeme izvođenja programa (miješanje tekstura) ili prije pokretanja programa (proceduralno generiranje tekstura). Sjene terenu daju dubinu i jako često se simuliraju lijepljenjem unaprijed izračunate mape sjene na teren. Volumne sjene se izbjegavaju kod prikazivanja terena. Postoji mnogo ideja na koji način prikazati visinsku mapu u obliku 3D terena pomoću zadovoljavajuće razine detalja. Izdvojio bih ROAM i geometrijsko MIP preslikavanje kao dvije svojevrsne krajnosti u pristupima problemu. ROAM dinamički određuje razinu detalja potrebnu na određenom prostoru, dok se geometrijski MIP isječci mogu stvoriti unaprijed s manje proračuna, ali i lošijom distribucijom vrhova.

teren; fraktalna generacija; teksturiranje; sjene; miješanje tekstura; ROAM; geometrijsko MIP preslikavanje; C++; OpenGL; prikazivanje

nije evidentirano

engleski

Generating and rendering 3D terrains

nije evidentirano

terrain; fractal terrain generation; texturing; shadows; texture blending; ROAM; Geometrical MipMapping; C++; OpenGL; rendering

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

27.02.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Računarstvo

Poveznice