Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 370241

Neke misli i mišljenja o ostvarivanju individualizacije u odgojno-obrazovnom procesu


Maleš, Dubravka; Mužić, Vladimir
Neke misli i mišljenja o ostvarivanju individualizacije u odgojno-obrazovnom procesu // Istraživanja odgoja i obrazovanja, 7 (1987), 91-97 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 370241 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neke misli i mišljenja o ostvarivanju individualizacije u odgojno-obrazovnom procesu
(Some thoughts and opinions on the achievement of individualization in the educational process)

Autori
Maleš, Dubravka ; Mužić, Vladimir

Izvornik
Istraživanja odgoja i obrazovanja (0000-000X) 7 (1987); 91-97

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
individualizacija u odgojno-obrazovnom procesu; obrazovanje učitelja
(individualization in the educational process; teachers' training)

Sažetak
Ideje o nužnosti individualizacije u odgojno-obrazovnom procesu u našoj pedagogijskoj teoriji prisutne su više od tri desetljeća. U prvom dijelu ovog rada prezentira se kratki povijesni pregled misli i nastojanja istaknutih naših pedagoga koji su se zalagali za afirmaciju individualizacije u odgojno-obrazovnom procesu. No, kako i sami autori ističu, ne treba se zavaravati relativno velikim brojem monografija koje se bave ovim pitanjem. Postoje opravdani razlozi za nezadovoljstvo - jedan je na planu praktičnog ostvarivanja individualizacije u svakodnevnoj odgojno-obrazovnoj praksi, a drugi se odnosi na upoznatost naših radnika odgoja i obrazovanja s problematikom individualizacije. U prilog takvoj tvrdnji idu rezultati u ovom radu prezentiranog istraživanja koji pokazuju da široki dijapazon problematike individualizacije prati prilično slaba svijest o tome kod prosvjetnih radnika. Naime, provedeno ispitivanje pokazalo je da ispitanici samo ''površinski'' poznaju problem, pa se i ne može očekivati da u praksi njeguju pristup koji uzima u obzir individualne razlike i provode individualizaciju u radu s učenicima. Kako je postojeća situacija djelomično rezultat propusta u obrazovanju pedagoških kadrova, potrebno je u toku školovanja budućim prosvjetnim radnicima pružiti teorijska znanja o pitanjima individualnih razlika i provođenju individualizacije, ali i metodički ih pripremiti za praktičnu primjenu tog znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Dubravka Maleš (autor)

Avatar Url Vladimir Mužić (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Maleš, Dubravka; Mužić, Vladimir
Neke misli i mišljenja o ostvarivanju individualizacije u odgojno-obrazovnom procesu // Istraživanja odgoja i obrazovanja, 7 (1987), 91-97 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Maleš, D. & Mužić, V. (1987) Neke misli i mišljenja o ostvarivanju individualizacije u odgojno-obrazovnom procesu. Istraživanja odgoja i obrazovanja, 7, 91-97.
@article{article, year = {1987}, pages = {91-97}, keywords = {individualizacija u odgojno-obrazovnom procesu, obrazovanje u\v{c}itelja}, journal = {Istra\v{z}ivanja odgoja i obrazovanja}, volume = {7}, issn = {0000-000X}, title = {Neke misli i mi\v{s}ljenja o ostvarivanju individualizacije u odgojno-obrazovnom procesu}, keyword = {individualizacija u odgojno-obrazovnom procesu, obrazovanje u\v{c}itelja} }
@article{article, year = {1987}, pages = {91-97}, keywords = {individualization in the educational process, teachers' training}, journal = {Istra\v{z}ivanja odgoja i obrazovanja}, volume = {7}, issn = {0000-000X}, title = {Some thoughts and opinions on the achievement of individualization in the educational process}, keyword = {individualization in the educational process, teachers' training} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font