Marketing u veterinarskoj djelatnosti: Suvremene mogućnosti i zadaće (CROSBI ID 472475)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Hitrec, Miodrag ; Husnjak, Milan ; Radačić, Marko
hrvatski
Marketing u veterinarskoj djelatnosti: Suvremene mogućnosti i zadaće
Sagledavajući marketinšku problematiku unutar veterinarske struke i poslovnog djelovanja u suvremenim svjetskim i hrvatskim okolnostima, u raduje veterinarski marketing sagledan u dva koncepcijski različita modela: kao marketing individualnog tržišnog ponudača veterinarskih usluga i lijekova u okvirima "uzetničke" ekonomije te kao marketing u partnerskoj poslovnoj suradnji, u okvirima ekonomije "davanja i primanja/dobivanja". U referatu su prikazane značajke obaju modela, temelji i uvjeti primjene, marketinški "alat" i načini njegove primjene. Marketing partnerske poslovne suradnje posebno je pogodan za poljoprivredna obiteljska gospodarstva, a ona su vrlo značajna u hrvatskoj stvarnosti. U radu je isto tako prisutna vrlo važna malopoduzetnička pozicija veterinarskih stanica. Odnosi uzgajivača životinja i veterinara mogu biti vrlo različiti i s različitom primjenom marketinga u njima. U radu je, uz konceptualno različite ekonomske okvire, prikazan odgovarajući marketinški instrumentarij, s konkretnim primjerom primjene u veterinarskoj ambulanti. Kvantitativni aspekt marketinga i optimalizacije djelovanja nije obrađen, zbog pretpostavke da veterinari za to još nisu spremni, a pretpostavka se temelji na objavljenim radovima u zbornicima radova s prijašnjih veterinarskih skupova.
veterinarska djelatnost; veterinarske stanice i ambulante; nositelj potreba: poljoprivredik uzgajivač životinja; "uzetnička" ekonomija; ekonomija "davanja i primanja/dobivanja"; marketinški instrumentarij
nije evidentirano
engleski
Marketing in veterinary activities: Current possibilities and tasks
nije evidentirano
veterinary activity; veterinary stations and surgeries; farmers with their needs as animal breeders; economy of "taking"; economy of "giving" and getting/receiving"; marketing mix and tool
nije evidentirano
Podaci o prilogu
59-73-x.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Veterinarski dani 1999. Zbornik radova Proceedings
Zagreb: Hrvatska veterinarska komora ; Veterinarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Podaci o skupu
Veterinarski dani 1999
predavanje
13.10.1999-17.10.1999
Zagreb, Hrvatska; Poreč, Hrvatska