Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ponašanje potrošača - odrednica kupovanja hrvatskih marki proizvoda (CROSBI ID 351206)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Karlović, Vivien Ponašanje potrošača - odrednica kupovanja hrvatskih marki proizvoda / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2006

Podaci o odgovornosti

Karlović, Vivien

Grbac, Bruno

hrvatski

Ponašanje potrošača - odrednica kupovanja hrvatskih marki proizvoda

Potrošač je kralj. No današnji je kralj svakodnevno obasipan mnoštvom informacija i proizvoda sa svih strana što predstavlja izazov i njemu samome, ali i onima koji mu to obilje nude. Zadovoljni će potrošači nastaviti kupovati ; nezadovoljni će prestati, a vjerojatno će svoje nezadovoljstvo razglasiti među svojim prijateljima. Stoga danas gospodarski subjekti moraju vladati znanjima iz mnogih područja koja je potrebno međusobno kombinirati i razvijati. Stvaranje marke proizvoda koja će biti prihvaćena od domaćih i stranih kupaca nemoguće je bez da se u obzir uzmu karakteristike potrošača. Zbog toga se u ovom istraživanju krenulo od ponašanja potrošača- pojmovnog određivanja i definiranja njihovih potreba, procesa donošenja odluka te njihova okruženja. Što bolji uvid u ponašanje potrošača imaju gospodarski subjekti, to je veća vjerojatnost da će biti u stanju ponuditi proizvod po njihovim željama. Kako bi se te želje ispunile ili još bolje, nadmašile, obrađen je proces stvaranja marke i formiranja njenog imidža, a kako na proizvod utječe i zemlja njegova porijekla, tako je bilo potrebno analizirati i teoriju i imidž zemlje porijekla. Kakva je percepcija hrvatske kao zemlje porijekla i proizvoda porijeklom iz Hrvatske testirana je u cilju iznalaženja rješenja za jačanje hrvatskih marki proizvoda te postizanja njihove tržišne uspješnosti.

ponašanje potrošača; marka proizvoda; kupovanje

nije evidentirano

engleski

Consumer behavior - the guideline of buying Croatian brand product

nije evidentirano

consumer behavior; product brand; buying

nije evidentirano

Podaci o izdanju

160

21.11.2006.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija