Ponašanje potrošača - odrednica kupovanja hrvatskih marki proizvoda (CROSBI ID 351206)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Karlović, Vivien
Grbac, Bruno
hrvatski
Ponašanje potrošača - odrednica kupovanja hrvatskih marki proizvoda
Potrošač je kralj. No današnji je kralj svakodnevno obasipan mnoštvom informacija i proizvoda sa svih strana što predstavlja izazov i njemu samome, ali i onima koji mu to obilje nude. Zadovoljni će potrošači nastaviti kupovati ; nezadovoljni će prestati, a vjerojatno će svoje nezadovoljstvo razglasiti među svojim prijateljima. Stoga danas gospodarski subjekti moraju vladati znanjima iz mnogih područja koja je potrebno međusobno kombinirati i razvijati. Stvaranje marke proizvoda koja će biti prihvaćena od domaćih i stranih kupaca nemoguće je bez da se u obzir uzmu karakteristike potrošača. Zbog toga se u ovom istraživanju krenulo od ponašanja potrošača- pojmovnog određivanja i definiranja njihovih potreba, procesa donošenja odluka te njihova okruženja. Što bolji uvid u ponašanje potrošača imaju gospodarski subjekti, to je veća vjerojatnost da će biti u stanju ponuditi proizvod po njihovim željama. Kako bi se te želje ispunile ili još bolje, nadmašile, obrađen je proces stvaranja marke i formiranja njenog imidža, a kako na proizvod utječe i zemlja njegova porijekla, tako je bilo potrebno analizirati i teoriju i imidž zemlje porijekla. Kakva je percepcija hrvatske kao zemlje porijekla i proizvoda porijeklom iz Hrvatske testirana je u cilju iznalaženja rješenja za jačanje hrvatskih marki proizvoda te postizanja njihove tržišne uspješnosti.
ponašanje potrošača; marka proizvoda; kupovanje
nije evidentirano
engleski
Consumer behavior - the guideline of buying Croatian brand product
nije evidentirano
consumer behavior; product brand; buying
nije evidentirano
Podaci o izdanju
160
21.11.2006.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka