Upravljanje marketingom u turističkim zajednicama Splitsko-dalmatinske županije u funkciji razvoja turizma (CROSBI ID 351205)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Vukšić, Alijana
Grbac, Bruno
hrvatski
Upravljanje marketingom u turističkim zajednicama Splitsko-dalmatinske županije u funkciji razvoja turizma
Zadnjih godina, TZ aktivno rade na praćenju, analiziranju ali i aktivnim bavljenjem marketingom, kako bi došli do modela, koji će pokušati pojasniti međuzavisnost različitih elemenata koji utječu na situaciju na tržištu, te na taj način utječu na učinkovitost upravljanja marketingom, a podredno i upravljanjem turističkom destinacijom. Hipoteza ovog rada, je testirana, primjenom jedne od najčešće upotrebljavanih kvalitativnih modela - mišljenja stručnjaka u turizmu, koji čine top menadžment hrvatskog turizma i neki od svjetski najpriznatijih poznavaoca turističkih kretanja. Temelju dobivenih podataka, njihovih mišljenja, stavova te kombinacijom tako dobivenih podataka s informacijama proizišlim iz analize ankete, karakteristika i trendova suvremenih turističkih kretanja, koje su izrađene na temelju raspoloživih sekundarnih podataka, došlo se do spoznaje da nema jednostavnog i jednoznačnog rješenja ovog problema, da je upravljanje marketingom u TZ SDŽ pod utjecajem brojnih čimbenika, te da se u što skorijoj budućnosti treba primijeniti Strateški marketinški plan, koji je usvojen, ali se ne primjenjuje u TZ nižeg ustroja.
marketing; turizam; turističke zajednice
nije evidentirano
engleski
Marketing management in tourist associations of Splitsko-dalmatinske county in the function of tourism development
nije evidentirano
marketing; tourism; tourist association
nije evidentirano
Podaci o izdanju
205
13.06.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Splitu
Split