Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje marketingom u turističkim zajednicama Splitsko-dalmatinske županije u funkciji razvoja turizma (CROSBI ID 351205)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Vukšić, Alijana Upravljanje marketingom u turističkim zajednicama Splitsko-dalmatinske županije u funkciji razvoja turizma / Grbac, Bruno (mentor); Split, Ekonomski fakultet u Splitu, . 2008

Podaci o odgovornosti

Vukšić, Alijana

Grbac, Bruno

hrvatski

Upravljanje marketingom u turističkim zajednicama Splitsko-dalmatinske županije u funkciji razvoja turizma

Zadnjih godina, TZ aktivno rade na praćenju, analiziranju ali i aktivnim bavljenjem marketingom, kako bi došli do modela, koji će pokušati pojasniti međuzavisnost različitih elemenata koji utječu na situaciju na tržištu, te na taj način utječu na učinkovitost upravljanja marketingom, a podredno i upravljanjem turističkom destinacijom. Hipoteza ovog rada, je testirana, primjenom jedne od najčešće upotrebljavanih kvalitativnih modela - mišljenja stručnjaka u turizmu, koji čine top menadžment hrvatskog turizma i neki od svjetski najpriznatijih poznavaoca turističkih kretanja. Temelju dobivenih podataka, njihovih mišljenja, stavova te kombinacijom tako dobivenih podataka s informacijama proizišlim iz analize ankete, karakteristika i trendova suvremenih turističkih kretanja, koje su izrađene na temelju raspoloživih sekundarnih podataka, došlo se do spoznaje da nema jednostavnog i jednoznačnog rješenja ovog problema, da je upravljanje marketingom u TZ SDŽ pod utjecajem brojnih čimbenika, te da se u što skorijoj budućnosti treba primijeniti Strateški marketinški plan, koji je usvojen, ali se ne primjenjuje u TZ nižeg ustroja.

marketing; turizam; turističke zajednice

nije evidentirano

engleski

Marketing management in tourist associations of Splitsko-dalmatinske county in the function of tourism development

nije evidentirano

marketing; tourism; tourist association

nije evidentirano

Podaci o izdanju

205

13.06.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Ekonomija