On-line kanali i mediji izravnog marketinga (CROSBI ID 144852)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Dvorski, Stjepan ; Dobrinić, Damir ; Kovšca, Vladimir
hrvatski
On-line kanali i mediji izravnog marketinga
Znanstvenici predviđaju da će u bliskoj budućnosti svako kućanstvo biti povezano u svjetski kompjutorski sustav te da će ova tehnološka revolucija potpuno promijeniti način kupovanja i komuniciranja. Možda su ta predviđanja preoptimistična, međutim s obzirom na danas prisutan trend rasta izravnog marketinga u praksi, realno je očekivati da će se postojeći marketinški uzor u budućnosti promijeniti, odnosno da će masovni marketing i masovna prodaja na malo i dalje postojati, ali da će se njihova prevlast i snaga smanjiti, s obzirom na to da se sve više kupaca odlučuje na drugačiju vrstu kupnje. Uporabu izravnog marketinga u budućnosti treba tek očekivati, što upućuje na potrebu da se problematici izravnog marketinga treba posvetiti mnogo veća pozornost, i sa stručno-znanstvenog i s praktičnog aspekta. kanali izravnog marketinga, bilo da je riječ o tradicionalnim ili novim (on-line), istodobno su i mediji izravnog marketinga koji osiguravaju proizvođačima prodaju i promidžbu njihovih proizvoda, te izravno komuniciraju s kupcima.
on-line marketing; kanali izravnog marketinga; internet; e-mail; kupci
nije evidentirano
engleski
Online Channels and Media of Direct Marketing
nije evidentirano
online marketing; channels of direct marketing; Internet; e-mail; customers
nije evidentirano