Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

On-line kanali i mediji izravnog marketinga (CROSBI ID 144852)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Dvorski, Stjepan ; Dobrinić, Damir ; Kovšca, Vladimir On-line kanali i mediji izravnog marketinga // Suvremeni promet, 28 (2008), 138-140

Podaci o odgovornosti

Dvorski, Stjepan ; Dobrinić, Damir ; Kovšca, Vladimir

hrvatski

On-line kanali i mediji izravnog marketinga

Znanstvenici predviđaju da će u bliskoj budućnosti svako kućanstvo biti povezano u svjetski kompjutorski sustav te da će ova tehnološka revolucija potpuno promijeniti način kupovanja i komuniciranja. Možda su ta predviđanja preoptimistična, međutim s obzirom na danas prisutan trend rasta izravnog marketinga u praksi, realno je očekivati da će se postojeći marketinški uzor u budućnosti promijeniti, odnosno da će masovni marketing i masovna prodaja na malo i dalje postojati, ali da će se njihova prevlast i snaga smanjiti, s obzirom na to da se sve više kupaca odlučuje na drugačiju vrstu kupnje. Uporabu izravnog marketinga u budućnosti treba tek očekivati, što upućuje na potrebu da se problematici izravnog marketinga treba posvetiti mnogo veća pozornost, i sa stručno-znanstvenog i s praktičnog aspekta. kanali izravnog marketinga, bilo da je riječ o tradicionalnim ili novim (on-line), istodobno su i mediji izravnog marketinga koji osiguravaju proizvođačima prodaju i promidžbu njihovih proizvoda, te izravno komuniciraju s kupcima.

on-line marketing; kanali izravnog marketinga; internet; e-mail; kupci

nije evidentirano

engleski

Online Channels and Media of Direct Marketing

nije evidentirano

online marketing; channels of direct marketing; Internet; e-mail; customers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

28

2008.

138-140

objavljeno

0351-1898

Povezanost rada

Ekonomija