Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 367165

Inovativni marketing


Vranešević, Tihomir; Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Staničić, Sandra
Inovativni marketing, Varaždin: TIVA - Tiskara Varaždin, 2008 (monografija)


Naslov
Inovativni marketing
(Innovative marketing)

Autori
Vranešević, Tihomir ; Dvorski, Stjepan ; Dobrinić, Damir ; Staničić, Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, strucna

Izdavač
TIVA - Tiskara Varaždin

Grad
Varaždin

Godina
2008

Stranica
288

ISBN
978-953-7304-34-8

Ključne riječi
tržište; marketing; izravni marketing; kupci; kanali i mediji izravnog marketinga; geomarketing; poštansko tržište; mobilno trgovanje; upravljanje troškovima
(market; marketing; direct marketing; customers; channels and media of direct marketing; geomarketing; market of post; mobile trading; cost management)

Sažetak
Knjiga je namijenjena prije svega studentima, ali i svima onima koji se žele upoznati s marketingom kao koncepcijom poslovanja poduzeća. Naglasak u knjizi stavljen je na izravni marketing kao informacijski vođen marketinški proces, upravljan tehnologijom baze podataka, kojim se otvara cijela paleta novih poslovnih mogućnosti. U knjizi su osim izravnog marketinga, koji je temelj knjige, navedene i osnove marketinga ; filozofije marketinškog poslovanja, segmentiranja i pozicioniranja koje je izrazito važno, te elemenata marketinškog miksa. Osim izravnog marketinga, navedeni su i neki novi, inovirani oblici marketinga, kao što su geomarketing i mobilno trgovanje kao jedan od najnovijih trendova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
016-0000000-1730 - Međuzavisnost liberalizacije poštanskog tržišta i izravnog marketinga (Stjepan Dvorski, )

Ustanove
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Citiraj ovu publikaciju

Vranešević, Tihomir; Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Staničić, Sandra
Inovativni marketing, Varaždin: TIVA - Tiskara Varaždin, 2008 (monografija)
Vranešević, T., Dvorski, S., Dobrinić, D. & Staničić, S. (2008) Inovativni marketing. Varaždin, TIVA - Tiskara Varaždin.
@book{book, year = {2008}, pages = {288}, keywords = {market, marketing, direct marketing, customers, channels and media of direct marketing, geomarketing, market of post, mobile trading, cost management}, isbn = {978-953-7304-34-8}, title = {Innovative marketing}, keyword = {market, marketing, direct marketing, customers, channels and media of direct marketing, geomarketing, market of post, mobile trading, cost management}, publisher = {TIVA - Tiskara Vara\v{z}din}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }