Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stvaranje marke grada Rijeke (CROSBI ID 351151)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Širola, Davor Stvaranje marke grada Rijeke / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2006

Podaci o odgovornosti

Širola, Davor

Grbac, Bruno

hrvatski

Stvaranje marke grada Rijeke

Globalni trend jačanja konkurentskog pritiska ne zaobilazi niti tržište mjesta. Posrtanje velikih tvrtki i tranziciju gospodarske strukture doživio je i grad Rijeka, popraćenu padom zaposlenosti i životnog standarda, deficitom gradskog proračuna te posljedično padom atraktivnosti i lošijim imidžem grada. Ispitivanjem je utvrđeno da su građani Rijeke nezadovoljni, a ukupan imidž grada blago pozitivan, no uz još izražen stereotip industrijskog grada. Iskustva drugih gradova ukazala su da je izgradnja infrastrukture, financijski poticaji gospodarstvu i turističko oglašavanje nedostatno za diferencijaciju i jačanje imidža grada. Zbog toga je u radu predložena vizija razvoja grada Rijeke i primjena koncepcije stvaranja marke zasnovana na ključnim geoprometnim, prirodnim, povijesnim i demografsko-socijalnim činiteljima atraktivnosti, a ujedno i konkurentnosti. Kroz istraživanje i analizu percepcije činitelja atraktivnosti Rijeke kod ciljnih potrošača i pozicioniranja konkurentskih gradova, utvrđene su točke diferencijacije: položaj, priroda, luka, industrijska baština, znanje i stil života. Koncepcija stvaranja marke gradu Rijeci nudi brojne prednosti: bolji imidž i diferencijaciju, stvaranje jedinstvenog identiteta, veću atraktivnost i prepoznatljivost, što može rezultirati dodanom vrijednošću iznad jednostavnog zbira funkcionalnih koristi, jačanjem ponosa i zadovoljstva građana te mjerljivim poboljšanjima životnog standarda ljudi kroz više radnih mjesta, više prihoda od posjetilaca i ulagača, bolju infrastrukturu i obrazovanje te jačanje gospodarstva Rijeke.

marka; marketing mjesta; stvaranje marke mjesta; grad Rijeka

nije evidentirano

engleski

Creating city of Rijeka brand

nije evidentirano

brand; town marketing; creating town brand; city of Rijeka

nije evidentirano

Podaci o izdanju

210

21.11.2006.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija