Filozofija kao roba globalnog tržišta (CROSBI ID 541901)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ćirić, Josip
hrvatski
Filozofija kao roba globalnog tržišta
Globalizacijski trend kapitala pretvara sve u robu, pa ni filozofija ne ostaje iznimka. U ovom radu zanima nas proces kroz koji prolazi suvremeno predstavljanje filozofije na globalnom tržištu ideja i intelektualnih usluga. Autor se u izlaganju fokusira na nekoliko aspekata: popularizaciju struke kroz različite medije (knjige, stripove, Internet), diversifikaciju aktivnosti filozofâ (filozofsko savjetovanje, primijenjenu filozofiju, filozofiju za djecu, korporativno savjetovanje, rad sa specifičnim populacijama), promjene u akademskom okružju. Na koncu, razmatra se što je od analiziranih pojava izravno primjenjivo u našem okružju.
globalizacija; marketing; filozofija
nije evidentirano
engleski
Philosophy as commodity in global market
nije evidentirano
globalization; marketing; philosophy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
72-73.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
17. Dani Frane Petrića
Zagorac, Ivana ; Martinović, Ivica
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo
Podaci o skupu
17. Dani Frane Petrića
predavanje
21.09.2008-24.09.2008
Cres, Hrvatska