Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Didaktičko-metodički pogled na multimedijski software s područja dječje književnosti (CROSBI ID 85666)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Velički, Vladimira ; Matijević, Milan Didaktičko-metodički pogled na multimedijski software s područja dječje književnosti // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 1 (1999), 1; 101-112

Podaci o odgovornosti

Velički, Vladimira ; Matijević, Milan

hrvatski

Didaktičko-metodički pogled na multimedijski software s područja dječje književnosti

Čitanje, pristup čitanju te različite teorije učenja i čitanja i do sada su zaokupljale stručnjake različitih područja znanosti. No sve više na odgoj i obrazovanje djece utječu čimbenici koji više nisu u domeni škole i školskog učenja ili onoga što im mi kontrolirano nudimo. Jedan od tih čimbenika zasigurno su mediji. Osim televizije u život mladih sve više ulaze kompjutori, nude im se različite igre, prije svega zabavnog karaktera, a postoji i mnoštvo obrazovnih programa. Interaktivnost i dinamičnost, osnovne su komponente multimedijske prezentacije tekstova s područja dječje književnosti. Djeci su takve adaptacije privlačne ne samo zbog priča koje nude ili, bolje rečeno, tek manje zbog priča koje nude, a u većoj mjeri zbog mogućnosti iskušavanja kompjutora i elemenata igre.Međutim, upravo tu atraktivnost valjalo bi iskoristiti i djeci ponuditi kvalitetne obrazovne software. U ovom radu autori daju teorijske osnove za stvaranje takvih softwarea.

multimedij; dječja književnost; nastava; obrazovna tehnologija

nije evidentirano

engleski

A didactic and methodological look at multimedia software in the field of childrens literature

nije evidentirano

multimedia; childrens literature; teaching; educational technology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1)

1999.

101-112

objavljeno

1332-0513

Povezanost rada

Pedagogija