Didaktičko-metodički pogled na multimedijski software s područja dječje književnosti (CROSBI ID 85666)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Velički, Vladimira ; Matijević, Milan
hrvatski
Didaktičko-metodički pogled na multimedijski software s područja dječje književnosti
Čitanje, pristup čitanju te različite teorije učenja i čitanja i do sada su zaokupljale stručnjake različitih područja znanosti. No sve više na odgoj i obrazovanje djece utječu čimbenici koji više nisu u domeni škole i školskog učenja ili onoga što im mi kontrolirano nudimo. Jedan od tih čimbenika zasigurno su mediji. Osim televizije u život mladih sve više ulaze kompjutori, nude im se različite igre, prije svega zabavnog karaktera, a postoji i mnoštvo obrazovnih programa. Interaktivnost i dinamičnost, osnovne su komponente multimedijske prezentacije tekstova s područja dječje književnosti. Djeci su takve adaptacije privlačne ne samo zbog priča koje nude ili, bolje rečeno, tek manje zbog priča koje nude, a u većoj mjeri zbog mogućnosti iskušavanja kompjutora i elemenata igre.Međutim, upravo tu atraktivnost valjalo bi iskoristiti i djeci ponuditi kvalitetne obrazovne software. U ovom radu autori daju teorijske osnove za stvaranje takvih softwarea.
multimedij; dječja književnost; nastava; obrazovna tehnologija
nije evidentirano
engleski
A didactic and methodological look at multimedia software in the field of childrens literature
nije evidentirano
multimedia; childrens literature; teaching; educational technology
nije evidentirano