The Role of Teacher in Teaching of croatian language by multimedia Educational Technology (CROSBI ID 472432)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pavličević-Franić, Dunja
engleski
The Role of Teacher in Teaching of croatian language by multimedia Educational Technology
Svrha je ovoga rada razmotriti opći sustav djelovanja u multimedijskome nastavnome okruženju, a ponajprije identificirati ulogu učitelja u novim lingvometodičkim, pedagoško-psihološkim i tehničko-tehnološkim uvjetima učenja/poučavanja hrvatskoga jezika u osnovnoj školi. Činjenica da učitelj nije više jedini izvor informacija, opsežne sadržajne i strukturne promjene nastavnoga procesa, te afirmacija stvaralačke komunikacijsko-funkcionalne nstave jezika u osnovnoj školi, iziskuju od učitelja nove napore, prilagodbe i drukčije pristupe i načine djelovanja. Nastava hrvatskoga jezika uz pomoć multimedijske obrazovne tehnologije može, dakako, omogućiti dinamičnije, raznovrsnije, zanimljivije i današnjoj generaciji djece primjerenije učenje. No, svrhovita će biti samo uz pretpostavku da u školi rade stručni i informatički osposobljeni učitelji koji će znati pravilno uspjeriti i iskoristiti sve nesumnjivo pozitivna obilježja multimedijske komunikacije. Uporaba elektronskih medija, ma kako bili funkcionalni, u jezičnoj izobrazbi ne znači apriori suvremeniju i uspješniju nastavu hrvatskoga jezika.
teacher; croatian language; multimedia; educational technology
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
574-581-x.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
Rosić, Vladimir
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
Drugi međunarodni znanstveni kolokvij
pozvano predavanje
25.03.1999-26.03.1999
Opatija, Hrvatska