Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Teachers, Internet and instructional strategies (CROSBI ID 472431)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Matijević, Milan Teachers, Internet and instructional strategies // Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju. / Rosić, Vladimir (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999. str. 676-683-x

Podaci o odgovornosti

Matijević, Milan

engleski

Teachers, Internet and instructional strategies

Stručnjaci revolucionarnost interneta i CD uspoređuju s pojavom knjige i tiskarskog stroja. Može se i mora očekivati da će pojava hipermedijske obrazovne tehnologije utjecati na promjene u didaktičkim strategijama i unutarnjoj organizaciji nastave i škole. Na kraju drugog milenija naše ere moramo postaviti pitanje: Može li sustav koji je utemeljio Komensky zadovoljiti potrebe učenika i učitelja na kraju dvadesetog i početku dvadesetiprvog stoljeća? U zadnjim desetljećima dvadesetog stoljeća uz nastavne kurikulume su isticani “novi” ciljevi nastave: osposobljavati učenike za samostalno učenje, odgajati za promjene, osposobljavati za traženje i selekciju informacija, odgajati poduzetništvo, odgajati i poticati kreativnost, osposobljavati za uočavanje i rješavanje problema i sl. Uz nastavu koja je orijentirana na učitelja ove ciljeve nije moguće učinkovito ostvarivati. U vrijeme pojave Interneta i s njim povezana multimedijskog okruženja (CD, video, satelitska televizija) nabrojani ciljevi dobivaju novi smisao i mjesto u životu učenika, postavljajući pred školske stručnjake brojne dileme. Glavno je pitanje za školske stručnjake našeg doba: Kako organizirati školska događanja u vrijeme obveznoga školovanja uz ostvarivanje “novih” ciljeva nastave i odgoja, uz učenje u multimedijskom okruženju, a da se ne ugrozi zdravlje i normalan mnogostran razvoj mladih? Uporno “guranje” Interneta, osobnih računala i multimedijskog softwarea u četrdesetipet minutni sat je donkihotski posao. Za iskorištavanje prednosti koje donose nabrojani mediji treba tragati za drugačijim didaktičkim okvirom od predmetno-satnog sustava. Mogući pravac traganja mogao bi biti prenošenje orijentacije nastavnih aktivnosti s razreda na pojedinca – od razredno-satnog sustava prema individualiziranom didaktičkom modelu. U takvom didaktičkom modelu bitno se mijenja uloga učitelja. Za ostvarivanje takve preorijentacije potrebno je osposoblajvati učitelje mentore, a ne učitelje predavače.

teacher; internet; instructional strategies

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

676-683-x.

1999.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju.

Rosić, Vladimir

Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Podaci o skupu

Drugi međunarodni znanstveni kolokvij

pozvano predavanje

25.03.1999-26.03.1999

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija