Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Assessing teaching assessment (CROSBI ID 541608)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Lasić-Lazić, Jadranka ; Banek Zorica, Mihaela ; Pavlina, Krešimir Assessing teaching assessment // Tuning In: Learners of language, language of learners. Istanbul: Sabancı University, 2007

Podaci o odgovornosti

Lasić-Lazić, Jadranka ; Banek Zorica, Mihaela ; Pavlina, Krešimir

engleski

Assessing teaching assessment

This research examines the students’ view on teaching assessment surveys conducted by the University of Zagreb. It especially focuses on student’ s perceived importance of this assessment and its influence on quality control.

assessment; students; surveys

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Tuning In: Learners of language, language of learners

Istanbul: Sabancı University

Podaci o skupu

Sabancı University International Conference on Foreign Language Education, Tuning In: Learners of language, language of learners

predavanje

24.05.2007-26.05.2007

Istanbul, Turska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti