Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Životni ciklus prognostička metoda u marketingu (CROSBI ID 743577)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Barković, Dražen ; Medić, Mane ; Turkalj, Željko Životni ciklus prognostička metoda u marketingu. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2008. 239..

Podaci o odgovornosti

Barković, Dražen ; Medić, Mane ; Turkalj, Željko

hrvatski

Životni ciklus prognostička metoda u marketingu

Iako ekonomsko predviđanje nije dovoljno pouzdano, ono je ipak okosnica efikasnog upravljanja i racionalno društvo i pojedinci ga se neće odreći. Metoda životnog ciklusa u predviđanju promjena polazi od pretpostavke da promatrana pojava prolazi faze u svom razvoju koje se mogu interpretirati kao faze životnog ciklusa. Zanimljivo je uočiti koliko interpretativne slobode uzimaju oni koji koriste ovu metodu. Zbog toga se u ovoj knjizi želi ukazati na potrebu za primjenom kvantitativnih metoda u predviđanju tržišnih kretanja kao osnovice efikasnijeg i efektivnijeg poslovnog upravljanja na razini poduzeća i identificirati nedostatke metode životnog ciklusa i predložiti poboljšanje ove metode.

životni ciklus ; prognostička metoda ; kvantitativna metoda

nije evidentirano

engleski

Lifecycle prognostic method in marketing

nije evidentirano

lifecycle ; prognostic method ; quantitative method

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

239

2008.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-253-047

Povezanost rada

Ekonomija