Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The marketing of small enterprises, guerilla marketing (CROSBI ID 37046)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Medić, Mane ; Zavišić Željka The marketing of small enterprises, guerilla marketing // Interdisciplinary Management Research III / Barković, Dražen ; Runzheimer Bodo (ur.). Osijek : Pforzheim: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences, 2006. str. 414-425

Podaci o odgovornosti

Medić, Mane ; Zavišić Željka

engleski

The marketing of small enterprises, guerilla marketing

Rad je fokusiran na pristupe i tehnike koje tvrtke koriste za identificiranje i ispunjavanje potreba i očekivanja potrošača, uz ostvarivanje profita sa malim tj. vrlo ograničenim sredstvima u ranim fazama razvoja poduzeća (Start-up faza) ili u malim poduzećima. Temeljni marketinški principi i kategorije konvencionalnog marketinga uspoređeni su sa zahtjevima nekonvencionalnog, fokusiranog na praktični i financijski ograničen marketing (gerila marketing). U ovom radu naglasak se daje na izravni marketing, novu marketing paradigmu, jedan na jedan marketing, odnosni marketing, te najviše na gerila marketing čija je osnovna svrha da se minimalnim sredstvima ostvare maksimalni ciljevi.

guerilla marketing, new marketing paradigm, direct marketing

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

414-425.

objavljeno

Podaci o knjizi

Interdisciplinary Management Research III

Barković, Dražen ; Runzheimer Bodo

Osijek : Pforzheim: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences

2006.

978-953-253-026-1

Povezanost rada

Ekonomija