The marketing of small enterprises, guerilla marketing (CROSBI ID 37046)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Medić, Mane ; Zavišić Željka
engleski
The marketing of small enterprises, guerilla marketing
Rad je fokusiran na pristupe i tehnike koje tvrtke koriste za identificiranje i ispunjavanje potreba i očekivanja potrošača, uz ostvarivanje profita sa malim tj. vrlo ograničenim sredstvima u ranim fazama razvoja poduzeća (Start-up faza) ili u malim poduzećima. Temeljni marketinški principi i kategorije konvencionalnog marketinga uspoređeni su sa zahtjevima nekonvencionalnog, fokusiranog na praktični i financijski ograničen marketing (gerila marketing). U ovom radu naglasak se daje na izravni marketing, novu marketing paradigmu, jedan na jedan marketing, odnosni marketing, te najviše na gerila marketing čija je osnovna svrha da se minimalnim sredstvima ostvare maksimalni ciljevi.
guerilla marketing, new marketing paradigm, direct marketing
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
414-425.
objavljeno
Podaci o knjizi
Interdisciplinary Management Research III
Barković, Dražen ; Runzheimer Bodo
Osijek : Pforzheim: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences
2006.
978-953-253-026-1