Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Značaj i uloga intelektualnog kapitala u proizvođenju konkurentskih prednosti poduzeća (CROSBI ID 37039)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Sundać, Dragomir ; Švast, Nataša Značaj i uloga intelektualnog kapitala u proizvođenju konkurentskih prednosti poduzeća // Društvo i tehnologija 2008 = Society and technology 2008 / Plenković, Mario (ur.). Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2008. str. 65-76

Podaci o odgovornosti

Sundać, Dragomir ; Švast, Nataša

hrvatski

Značaj i uloga intelektualnog kapitala u proizvođenju konkurentskih prednosti poduzeća

U suvremenom poslovnom okruženju najvažniji ekonomski resurs za postizanje konkurentske prednosti više nije: kapital, prirodni resursi ili rad, već intelektualni kapital, i samo ona poduzeća koja su sposobna proizvoditi, upravljati i kontinuirano povećavati vlastiti intelektualni kapital opstat će na svjetskom tržištu. Poduzeća tako moraju postati “ inteligentne organizacije“ . Model za povećanje učinkovitosti proizvođenja konkurentskih prednosti temeljen na intelektualnom kapitalu prikazan u članku ukazuje na novi način stvaranja vrijednosti – a to je upravo upravljanjem intelektualnim kapitalom i kontinuiranim ulaganjem u njega. Model ukazuje i na činjenicu da je za današnje poduzeće manje bitno kolika mu je imovina, a mnogo bitnije kolika je sposobnost njegovih zaposlenika da stvaraju vrijednost iz znanja i informacija. Znanje je temeljna proizvodna snaga u ljudskom društvu i glavni uvjet uspješnosti, sine qua non moderne ekonomije.

Intelektualni kapital, održiva konkurentska prednost, zakon rastućih prinosa, model, međuutjecajnost

nije evidentirano

engleski

Significance and role of intellectual capital in the production of competitive advantages of firms

nije evidentirano

Intellectual capital, sustainable competitive advantage, law of increasing returns, model, interference

nije evidentirano

Podaci o prilogu

65-76.

objavljeno

Podaci o knjizi

Plenković, Mario

Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo

2008.

978-953-6226-18-4

Povezanost rada

Ekonomija