Značaj i uloga intelektualnog kapitala u proizvođenju konkurentskih prednosti poduzeća (CROSBI ID 37039)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Sundać, Dragomir ; Švast, Nataša
hrvatski
Značaj i uloga intelektualnog kapitala u proizvođenju konkurentskih prednosti poduzeća
U suvremenom poslovnom okruženju najvažniji ekonomski resurs za postizanje konkurentske prednosti više nije: kapital, prirodni resursi ili rad, već intelektualni kapital, i samo ona poduzeća koja su sposobna proizvoditi, upravljati i kontinuirano povećavati vlastiti intelektualni kapital opstat će na svjetskom tržištu. Poduzeća tako moraju postati “ inteligentne organizacije“ . Model za povećanje učinkovitosti proizvođenja konkurentskih prednosti temeljen na intelektualnom kapitalu prikazan u članku ukazuje na novi način stvaranja vrijednosti – a to je upravo upravljanjem intelektualnim kapitalom i kontinuiranim ulaganjem u njega. Model ukazuje i na činjenicu da je za današnje poduzeće manje bitno kolika mu je imovina, a mnogo bitnije kolika je sposobnost njegovih zaposlenika da stvaraju vrijednost iz znanja i informacija. Znanje je temeljna proizvodna snaga u ljudskom društvu i glavni uvjet uspješnosti, sine qua non moderne ekonomije.
Intelektualni kapital, održiva konkurentska prednost, zakon rastućih prinosa, model, međuutjecajnost
nije evidentirano
engleski
Significance and role of intellectual capital in the production of competitive advantages of firms
nije evidentirano
Intellectual capital, sustainable competitive advantage, law of increasing returns, model, interference
nije evidentirano
Podaci o prilogu
65-76.
objavljeno
Podaci o knjizi
Plenković, Mario
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo
2008.
978-953-6226-18-4