Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketinško istraživanje u modnoj industriji (CROSBI ID 541274)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija

Drvar, Zlatko ; Franulić Šarić, Diana ; Potočić, Vesna Marija Marketinško istraživanje u modnoj industriji // 6. međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija 99 Opatija, Hrvatska, 28.06.1999-30.06.1999

Podaci o odgovornosti

Drvar, Zlatko ; Franulić Šarić, Diana ; Potočić, Vesna Marija

hrvatski

Marketinško istraživanje u modnoj industriji

Tekstilni modni odjevni proizvod mora imati takva tržišna i tehnička obilježja koja će u psihološkoj percepciji potrošača stvarati upotrebnu vrijednost, primamljivost i odluku za ponovnom kupnjom. Moda kao društvena pojava i ekonomska kategorija, a dizajn kao kreativna aktivnost odjevnom proizvodu daju takva svojstva koja će na najbolji način ispuniti očekivanja potrošača. Marketing tekstila i odjeće mora usmjeriti proizvodnju prema tržištu i nastojati da proizvodi budu što atraktivniji, svrsishodniji i kvalitetniji s aktuelnim modnim trendovima.

marketing; moda

nije evidentirano

engleski

Marketing research in fashion industry

nije evidentirano

marketing; fashion

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

6. međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija 99

predavanje

28.06.1999-30.06.1999

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Tekstilna tehnologija