Marketinško istraživanje u modnoj industriji (CROSBI ID 541274)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Drvar, Zlatko ; Franulić Šarić, Diana ; Potočić, Vesna Marija
hrvatski
Marketinško istraživanje u modnoj industriji
Tekstilni modni odjevni proizvod mora imati takva tržišna i tehnička obilježja koja će u psihološkoj percepciji potrošača stvarati upotrebnu vrijednost, primamljivost i odluku za ponovnom kupnjom. Moda kao društvena pojava i ekonomska kategorija, a dizajn kao kreativna aktivnost odjevnom proizvodu daju takva svojstva koja će na najbolji način ispuniti očekivanja potrošača. Marketing tekstila i odjeće mora usmjeriti proizvodnju prema tržištu i nastojati da proizvodi budu što atraktivniji, svrsishodniji i kvalitetniji s aktuelnim modnim trendovima.
marketing; moda
nije evidentirano
engleski
Marketing research in fashion industry
nije evidentirano
marketing; fashion
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
6. međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija 99
predavanje
28.06.1999-30.06.1999
Opatija, Hrvatska