Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Igra u nastavi stranog jezika kod djece mlađeg školskog uzrasta (CROSBI ID 350907)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Danka Singer Igra u nastavi stranog jezika kod djece mlađeg školskog uzrasta / Vilke, Mirjana (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 1991

Podaci o odgovornosti

Danka Singer

Vilke, Mirjana

hrvatski

Igra u nastavi stranog jezika kod djece mlađeg školskog uzrasta

Istražujući ulogu igre u nastavi engleskog jezika kod učenika mlađeg školskog uzrasta, proveli smo tri istraživanja i došli do zaključa da djeca koja su dulje vrijeme imala igru inkorporiranu u nastavu ne pokazuju statististički značajnu razliku u znanju, ali pokazuju tečniji govor, veću sociolingvističku, diskursnu i stratešku kompetenciju i spremnost na veći napor u razumijevanju poruke, kao i veću samostalnost te suradnju s ostalim učenicima. Isto tako, naše je istraživanje ukazalo na neke slabosti u metodologiji istraživanja ovakve vrste.

igra; djeca mlađeg školskog uzrasta; usvajanje stranog jezika

nije evidentirano

engleski

The role of games and game-like activities on young learners of foreign lanugage

nije evidentirano

game; game-like activities; young learners; foreign lanugage acquisition

nije evidentirano

Podaci o izdanju

211

08.05.1991.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija