Igra u nastavi stranog jezika kod djece mlađeg školskog uzrasta (CROSBI ID 350907)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Danka Singer
Vilke, Mirjana
hrvatski
Igra u nastavi stranog jezika kod djece mlađeg školskog uzrasta
Istražujući ulogu igre u nastavi engleskog jezika kod učenika mlađeg školskog uzrasta, proveli smo tri istraživanja i došli do zaključa da djeca koja su dulje vrijeme imala igru inkorporiranu u nastavu ne pokazuju statististički značajnu razliku u znanju, ali pokazuju tečniji govor, veću sociolingvističku, diskursnu i stratešku kompetenciju i spremnost na veći napor u razumijevanju poruke, kao i veću samostalnost te suradnju s ostalim učenicima. Isto tako, naše je istraživanje ukazalo na neke slabosti u metodologiji istraživanja ovakve vrste.
igra; djeca mlađeg školskog uzrasta; usvajanje stranog jezika
nije evidentirano
engleski
The role of games and game-like activities on young learners of foreign lanugage
nije evidentirano
game; game-like activities; young learners; foreign lanugage acquisition
nije evidentirano
Podaci o izdanju
211
08.05.1991.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb