Matematika i e-učenje na Fakultetu organizacije i informatike (CROSBI ID 540912)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Divjak, Blaženka ; Erjavec, Zlatko ; Ostroški, Mirela
hrvatski
Matematika i e-učenje na Fakultetu organizacije i informatike
U članku se navode osnovni pojmovi e-učenja, opisuju različite razine primjene informacijskih tehnologija te se kroz primjer pojašnjava mješoviti oblik nastave matematičkih kolegija na našem Fakultetu. Uvođenjem i aktivnom primjenom e-učenja, FOI namjerava unaprijediti kvalitetu obrazovnog procesa i ishoda učenja, osposobiti studente (buduće građane društva znanja) za cjeloživotno učenje, omogućiti bolji i širi pristup obrazovanju potencijalnim studentima i osigurati fakultetu izlazak na međunarodno tržište. U okviru strategije izabran je mješoviti model nastave kao najprikladniji za potrebe izvođenja nastave na našem fakultetu, a u skladu s time su određene i tri razine mješovite nastave. Te razine ujedno određuju opseg primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije, a vezano uz rokove prilagođavanja pojedinih kolegija obzirom na trenutnu neujednačenu situaciju na pojedinim kolegijima. Kroz prezentaciju na 3. kongresu nastavnika matematike bit će on-line prezentirane navedene razine aktivnosti, tj. bit će pokazan primjer mješovitog učenja u VLE Moodle – u na predmetu Matematika 2.
e-učenje; strategija e-učenja; matematika; mješovita nastava
nije evidentirano
engleski
Mathematics and e-learning at the Faculty of Organization and Informatics
nije evidentirano
e-learning; strategy of e-learning; mathematics; hybrid learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
59-63.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Ivanšić, Ivan
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo ; Školska knjiga
978-953-6862-17-7
Podaci o skupu
Treći kongres nastavnika matematike
predavanje
02.07.2008-04.07.2008
Zagreb, Hrvatska