Formalno, neformalno i informalno učenje u cjeloživotnom obrazovanju (CROSBI ID 350832)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Gabrić, Tina
Radeka, Igor
hrvatski
Formalno, neformalno i informalno učenje u cjeloživotnom obrazovanju
Razvoj društva od njegovih najprimitivnijih oblika do danas može se smatrati i rezultatom ekspanzije znanja koja je pak dovela do njegovog zastarijevanja. Čovječanstvo na potrebe društva odgovara razvojem cjeloživotnog učenja/obrazovanja koje je promovirano prvenstveno od organizacija koje se bave obrazovanjem u bilo kakvom obliku: OECD, UNESCO, EU. Te organizacije razvile su strategije i ciljeve kojima treba težiti svaka država koja ne želi ostati na margini znanja. U skladu s tim razvila su se tri stupnja organiziranosti učenja: formalno, neformalno i informalno učenje koje između ostalog karakterizira različita razina fleksibilnosti pristupačnosti ljudima. Na taj način, ljudi imaju više putova cjeloživotnog učenja kojima se mogu uvesti u društvo znanja te više ne ovise samo o institucionaliziranim mogućnostima učenja, zahvaljujući usustavljivanju formalnog, neformalnog i informalnog obrazovanja/učenja. Velika važnost i u ovoj “ novijoj reformi” obrazovanja nalazi se u nastavničkoj profesiji iako nastavnik nije više jedini izvor znanja. Sposobnost prilagođavanja, inovacije i osobno cjeloživotno obrazovanje učinit će nastavnike jednim od vodećih pokretača cjeloživotnog obrazovanja mlađih generacija.
ekspanzija i zastarijevanje znanja; cjeloživotno učenje i obrazovanje; formalno; neformalno i informalno učenje
nije evidentirano
engleski
Formal, non-formal and informal learning in lifelong education
nije evidentirano
expansion and superannuation of knowledge; lifelong learning and education; formal; non-formal and informal learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
10.07.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Odjel za pedagogiju
Zadar