Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Formalno, neformalno i informalno učenje u cjeloživotnom obrazovanju (CROSBI ID 350832)

Ocjenski rad | diplomski rad

Gabrić, Tina Formalno, neformalno i informalno učenje u cjeloživotnom obrazovanju / Radeka, Igor (mentor); Zadar, Odjel za pedagogiju, . 2008

Podaci o odgovornosti

Gabrić, Tina

Radeka, Igor

hrvatski

Formalno, neformalno i informalno učenje u cjeloživotnom obrazovanju

Razvoj društva od njegovih najprimitivnijih oblika do danas može se smatrati i rezultatom ekspanzije znanja koja je pak dovela do njegovog zastarijevanja. Čovječanstvo na potrebe društva odgovara razvojem cjeloživotnog učenja/obrazovanja koje je promovirano prvenstveno od organizacija koje se bave obrazovanjem u bilo kakvom obliku: OECD, UNESCO, EU. Te organizacije razvile su strategije i ciljeve kojima treba težiti svaka država koja ne želi ostati na margini znanja. U skladu s tim razvila su se tri stupnja organiziranosti učenja: formalno, neformalno i informalno učenje koje između ostalog karakterizira različita razina fleksibilnosti pristupačnosti ljudima. Na taj način, ljudi imaju više putova cjeloživotnog učenja kojima se mogu uvesti u društvo znanja te više ne ovise samo o institucionaliziranim mogućnostima učenja, zahvaljujući usustavljivanju formalnog, neformalnog i informalnog obrazovanja/učenja. Velika važnost i u ovoj “ novijoj reformi” obrazovanja nalazi se u nastavničkoj profesiji iako nastavnik nije više jedini izvor znanja. Sposobnost prilagođavanja, inovacije i osobno cjeloživotno obrazovanje učinit će nastavnike jednim od vodećih pokretača cjeloživotnog obrazovanja mlađih generacija.

ekspanzija i zastarijevanje znanja; cjeloživotno učenje i obrazovanje; formalno; neformalno i informalno učenje

nije evidentirano

engleski

Formal, non-formal and informal learning in lifelong education

nije evidentirano

expansion and superannuation of knowledge; lifelong learning and education; formal; non-formal and informal learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

10.07.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Odjel za pedagogiju

Zadar

Povezanost rada

Pedagogija