Poslovno okruženje kao čimbenik oblikovanja organizacije poduzeća "Hrvatske šume" d.o.o. (CROSBI ID 350825)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Arbanas, Ivana
Kutnjak, Goran
Rupčić, Nataša
hrvatski
Poslovno okruženje kao čimbenik oblikovanja organizacije poduzeća "Hrvatske šume" d.o.o.
Okolinu poduzeća označava sveukupnost pojava i čimbenika koji okružuju sustav, a koji izravno ili neizravno utječu na njegovo djelovanje, ponašanje i razvoj. Dijeli se na eksternu i internu okolinu. Hrvatske šume d.o.o. djeluje u dinamičnom okruženju kojega karakteriziraju promjene u svim segmentima eksterne okoline. Međutim, ono nema poseban utjecaj na poslovanje Hrvatskih šuma d.o.o. Iako je Društvo još od 2002. godine trebalo početi funkcionirati prema načelima rada trgovačkog društva, tj. svoje prihode ostvarivati putem tržišnih odnosa s poslovnim partnerima, prema Društvu se i dalje primjenjuju kontrolne mjere države preko sustava administrativnog utvrđivanja cijena koje se nisu mijenjale od 1997. godine, iako su troškovi poslovanja od tada u stalnom porastu. Prodaja šumskih proizvoda u Republici Hrvatskoj uređena je programom razvoja i politikom poduzeća Hrvatske šume d.o.o. Takav centralizirani pristup u kojem cijene drva određuje Ministarstvo gospodarstva bez obzira na kretanja na tržištu, iam značajan utjecaj na konkurentnost i uspješnost industrije i na sposobnost Hrvatskih šuma d.o.o. da uskladi ponudu s potražnjom. Stoga je u budućnosti nužna prilagodba uvjetima slobodnog tržišta i kroz povećanje učinkovitosti šumarstva i prerade drva.
poslovno okruženje; organizacija; Hrvatske šume d.o.o.
nije evidentirano
engleski
Business environment as a factor of organizational design of the company "Hrvatske šume" d.o.o.
nije evidentirano
business environment; organization; Hrvatske šume d.o.o.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63
16.06.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka