Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveučilišta : primjedbe i prijedlozi u primjeni "Bolonjskog procesa" (CROSBI ID 540465)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Damiani Einwalter, Ingrid ; Mardešić Sandra
hrvatski
Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveučilišta : primjedbe i prijedlozi u primjeni "Bolonjskog procesa"
S obzirom da je u Hrvatskoj već drugu godinu u tijeku provedba reforme svih sveučilišta odnosno „Bolonjski proces“, ukazuje se potreba za vrednovanjem provedbe reforme, nastavnih programa i sustava ECTS bodovanja. Istraživanje je provedeno sa studenatima 1. i 2. godine Talijanistike, odnosno sa studentima koji se po prvi puta susreću sa studijem na fakultetu i onima koji su već stekli određeno iskustvo. Metodom ankete ispitivali smo stavove studentata, postignute rezultate te njihove primjedbe o novom načinu studiranja, načelu semestralnosti, sustavu ECTS bodovanja. Promatrali smo i odnos između očekivanja, stvarnog sticanja znanja i sposobnosti te njihove primjene u budućem radu. Rezultati su pokazali kako postoji još velik broj otvorenih pitanja koje će trebati rješavati u tijeku provedbe same reforme.
reforma ; program ; ECTS bod
nije evidentirano
engleski
Student evaluation of new univesity programs
nije evidentirano
university ; programmes ; reform ; credits
nije evidentirano
Podaci o prilogu
185-191.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Vučo, Julijana
Nikšić: Filozofski fakultet, Univerzitet Crne Gore
978-86-7798-023-8
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096