Odnos učitelja i učiteljica razredne nastave prema različitim oblicima rada u razrednoj nastavi - preliminarni rezultati (CROSBI ID 540446)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Tomljenović, Braco ; Trajkovski-Višić, Biljana ; Tomljenović, Frane
hrvatski
Odnos učitelja i učiteljica razredne nastave prema različitim oblicima rada u razrednoj nastavi - preliminarni rezultati
Rezultati ovog istraživanja upućuju na to da učitelji i učiteljice imaju veći afinitet prema nastavi koja se odvija u razredu. Nastava tjelesne i zdravstvene kulture u specifičnim uvjetima, dvorani ili na igralištu, traži povećan napor. Učitelji i učiteljice smatraju da je nastavni program pretežak iz hrvatskoga jezika, najviše ih umaraju “ odgojni” predmeti, a osjećaju se sigurni u nastavi matematike i hrvatskoga jezika. Najveći stres u radu, mogućnost povrede, doživljavaju u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture i skupine su prevelike. Materijalni uvjeti rada su najlošiji u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture. Pomoć profesora potrebna je u glazbenom. U nastavi tjelesne i zdravstvene kulture potrebna je pomoć profesora samo kod nastavnika koji su završili dvogodišnje školovanje - “ akademije” . Učitelji i učiteljice imaju potrebno znanje i vještine za rad s nadarenom i s djecom s poteškoćama u razvoji u nastavi hrvatskoga jezika i matematike.
učitelj; oblici rada; primarno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Teachers relations towards different kinds of class-preliminary results
nije evidentirano
teacher; kinds; primary education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
412-416.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 17. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske
Neljak, Boris
Poreč: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
978-953-95082-4-9
Podaci o skupu
17. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
predavanje
20.06.2008-20.06.2008
Poreč, Hrvatska