Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odnos učitelja i učiteljica razredne nastave prema različitim oblicima rada u razrednoj nastavi - preliminarni rezultati (CROSBI ID 540446)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Tomljenović, Braco ; Trajkovski-Višić, Biljana ; Tomljenović, Frane Odnos učitelja i učiteljica razredne nastave prema različitim oblicima rada u razrednoj nastavi - preliminarni rezultati // Zbornik radova 17. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske / Neljak, Boris (ur.). Poreč: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2008. str. 412-416

Podaci o odgovornosti

Tomljenović, Braco ; Trajkovski-Višić, Biljana ; Tomljenović, Frane

hrvatski

Odnos učitelja i učiteljica razredne nastave prema različitim oblicima rada u razrednoj nastavi - preliminarni rezultati

Rezultati ovog istraživanja upućuju na to da učitelji i učiteljice imaju veći afinitet prema nastavi koja se odvija u razredu. Nastava tjelesne i zdravstvene kulture u specifičnim uvjetima, dvorani ili na igralištu, traži povećan napor. Učitelji i učiteljice smatraju da je nastavni program pretežak iz hrvatskoga jezika, najviše ih umaraju “ odgojni” predmeti, a osjećaju se sigurni u nastavi matematike i hrvatskoga jezika. Najveći stres u radu, mogućnost povrede, doživljavaju u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture i skupine su prevelike. Materijalni uvjeti rada su najlošiji u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture. Pomoć profesora potrebna je u glazbenom. U nastavi tjelesne i zdravstvene kulture potrebna je pomoć profesora samo kod nastavnika koji su završili dvogodišnje školovanje - “ akademije” . Učitelji i učiteljice imaju potrebno znanje i vještine za rad s nadarenom i s djecom s poteškoćama u razvoji u nastavi hrvatskoga jezika i matematike.

učitelj; oblici rada; primarno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Teachers relations towards different kinds of class-preliminary results

nije evidentirano

teacher; kinds; primary education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

412-416.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 17. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske

Neljak, Boris

Poreč: Hrvatski kineziološki savez (HKS)

978-953-95082-4-9

Podaci o skupu

17. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

predavanje

20.06.2008-20.06.2008

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija