Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 360757

Stanje i perspektiva razvoja u području edukacije


Prskalo, Ivan; Babin, Josip
Stanje i perspektiva razvoja u području edukacije // Zbornik radova 17. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske / Neljak, Boris (ur.).
Poreč: Hrvatski kineziološki savez, 2008. str. 30-41 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Stanje i perspektiva razvoja u području edukacije
(Status and prospect of development in education)

Autori
Prskalo, Ivan ; Babin, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova 17. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske / Neljak, Boris - Poreč : Hrvatski kineziološki savez, 2008, 30-41

ISBN
978-953-95082-4-9

Skup
17. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 24-28.06.2008

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Stanje; perspektiva; razvoj; edukacija;
(Status; prospect; development; education;)

Sažetak
Kineziološka edukacija treba imati najveće učinke na sveukupnu populaciju, jer prati ljudsko biće od predškolske do visokoškolske dobi, a što ovom primijenjenom području nameće najvišu razinu odgovornosti. Suvremeni uvjeti života i rada ne trpe polovičnost i lutanja u sustavnim rješenjima, a društveni interes u ovo dugoročno ulaganje, za razvoj i opstanak tog istog društva, mora se očitovati u brizi za materijalne i kadrovske uvjete te osiguranju minimalnih i optimalnih zahtjeva struke. Dobro organizirano tjelesno vježbanje, uz prijeko potrebnu razinu motoričkih i teorijskih informacija, osigurava bolji zdravstveni status te ima nesagledivo pozitivan utjecaj koji premašuje svako ulaganje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Ivan Prskalo, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Kineziološki fakultet, Split

Autor s matičnim brojem:
Ivan Prskalo, (236980)
Josip Babin, (186802)