Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 360616

Stanje i perspektiva razvoja programa tjelesnog vježbanja za djecu predškolske dobi


Petračić, Tin; Nemet, Marija
Stanje i perspektiva razvoja programa tjelesnog vježbanja za djecu predškolske dobi // 17. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske Stanje i perspektiva razvoja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije : zbornik radova / Neljak, Boris (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez, 2008. str. 354-358 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


Naslov
Stanje i perspektiva razvoja programa tjelesnog vježbanja za djecu predškolske dobi
(New perspective of preschool sports programs)

Autori
Petračić, Tin ; Nemet, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
17. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske Stanje i perspektiva razvoja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije : zbornik radova / Neljak, Boris - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez, 2008, 354-358

ISBN
978-953-95082-4-9

Skup
Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske (17 ; 2008)

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 24.-28.06.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Predškola ; programi vježbanja
(Preschool ; sports programs)

Sažetak
Dijete predškolske dobi za zdrav psihofizički rast i razvoj treba imati zadovoljene temeljne ljudske potrebe, među kojima je kretanje jedna od najvažnijih. Budući da još uvijek nije samostalno, najvažniju ulogu prilikom zadovoljenja tih potreba imaju obitelj i odgojitelji. U pokretu dijete upoznaje okolinu, prostor i prije svega upoznaje samoga sebe (Videmšek, 2002). Tjelesno vježbanje i zdravlje usko su povezani te je stoga nužno stvarati naviku svakodnevnog tjelesnog vježbanja i bavljenja različitim sportskim aktivnostima već u najranijoj dobi. Pozitivan utjecaj na antropološka obilježja djece predškolske dobi ostvarit će se kvalitetno osmišljenim, organiziranim i vođenim programima tjelesnog vježbanja u vrtiću ili izvan njega od strane educiranih stručnjaka, kineziologa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Ivan Prskalo, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Visoko učilište Algebra, Zagreb