Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odnosi s javnošću: javnost i javno mišljenje (CROSBI ID 143648)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Tomić, Zoran ; Skoko, Iko ; Milas, Zdeslav Odnosi s javnošću: javnost i javno mišljenje // Godišnjak fakulteta političkih nauka ..., 2 (2007), 211-224

Podaci o odgovornosti

Tomić, Zoran ; Skoko, Iko ; Milas, Zdeslav

hrvatski

Odnosi s javnošću: javnost i javno mišljenje

Suvremeni odnosi s javnošću temelje se na uspostavljanju, održavanju i unapređenju dvosmjerne simetrične komunikacije između organizacije i javnosti. Pojam javnost u praksi odnosa s javnošću podrazumijeva segmentiranu javnost, tj. ciljano određenu javnost. To znači da bi djelatnici odnosa s javnošću mogli uspješno komunicirati moraju odrediti svoje ciljane skupine. Autori u radu definiraju pojmove: javnost, ciljna javnost, stakeholders, opinion makers i javno mišljenje. Poznavanje razlika između navedenih pojmova od suštinske je važnosti za primjenu odnosa s javnošću. Polazeći od takve praktične potrebe segmentiranja javnosti, u radu se dalje upućuje na modele prepoznavanja i određivanja javnosti. Definirana ciljna javnost u odnosim a s javnošću jedan je od važnih aspekata uspješne komunikacije.

odnosi s javnošću ; javnost ; javno mišljenje ; ciljna javnost ; dionici ; opinion maker

nije evidentirano

engleski

Public Relations: Public and Public Opinion

nije evidentirano

public relations ; public ; public opinion ; stakeholder ; opinion maker

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2

2007.

211-224

objavljeno

1840-1708

Povezanost rada

Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti