Odnosi s javnošću: javnost i javno mišljenje (CROSBI ID 143648)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Tomić, Zoran ; Skoko, Iko ; Milas, Zdeslav
hrvatski
Odnosi s javnošću: javnost i javno mišljenje
Suvremeni odnosi s javnošću temelje se na uspostavljanju, održavanju i unapređenju dvosmjerne simetrične komunikacije između organizacije i javnosti. Pojam javnost u praksi odnosa s javnošću podrazumijeva segmentiranu javnost, tj. ciljano određenu javnost. To znači da bi djelatnici odnosa s javnošću mogli uspješno komunicirati moraju odrediti svoje ciljane skupine. Autori u radu definiraju pojmove: javnost, ciljna javnost, stakeholders, opinion makers i javno mišljenje. Poznavanje razlika između navedenih pojmova od suštinske je važnosti za primjenu odnosa s javnošću. Polazeći od takve praktične potrebe segmentiranja javnosti, u radu se dalje upućuje na modele prepoznavanja i određivanja javnosti. Definirana ciljna javnost u odnosim a s javnošću jedan je od važnih aspekata uspješne komunikacije.
odnosi s javnošću ; javnost ; javno mišljenje ; ciljna javnost ; dionici ; opinion maker
nije evidentirano
engleski
Public Relations: Public and Public Opinion
nije evidentirano
public relations ; public ; public opinion ; stakeholder ; opinion maker
nije evidentirano