Croatian tourism in a socio-cultural perspective (CROSBI ID 85490)
Prilog u časopisu | ostalo
Podaci o odgovornosti
Horvat, Božena
engleski
Croatian tourism in a socio-cultural perspective
Uloga sociokulturoloških i antropogenih značajki hrvatskog turizma u podizanju kvalitete turističkog proizvoda analizira se na primjerima pojedinih izabranih destinacija. Njihove sociokulturne determinante u usporedbenoj perspektivi mogu razjasniti veliki dio problema i nedostataka u kvaliteti hrvatskog turizma. Utjecaj tržišta, uloga turoperatora, te izgradnja imidža hrvatskog turizma također determiniraju kvalitetu turističkog proizvoda. Izmijenjeni sustavi vrijednosti i životni stilovi turista na novi način definiraju turističku potražnju u svijetu i postavljaju pred hrvatski turizam potrebu razvitka novih specifičnih vidova turizma. Oni također redefiniraju pojam kvalitete turističkog proizvoda.
local culture; value orientations; business culture; tourism product quality; antropogenic characteristics of the area; case analysis
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano