Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Croatian tourism in a socio-cultural perspective (CROSBI ID 85490)

Prilog u časopisu | ostalo

Horvat, Božena Croatian tourism in a socio-cultural perspective // Acta turistica, 9 (1997), 1; 58-70

Podaci o odgovornosti

Horvat, Božena

engleski

Croatian tourism in a socio-cultural perspective

Uloga sociokulturoloških i antropogenih značajki hrvatskog turizma u podizanju kvalitete turističkog proizvoda analizira se na primjerima pojedinih izabranih destinacija. Njihove sociokulturne determinante u usporedbenoj perspektivi mogu razjasniti veliki dio problema i nedostataka u kvaliteti hrvatskog turizma. Utjecaj tržišta, uloga turoperatora, te izgradnja imidža hrvatskog turizma također determiniraju kvalitetu turističkog proizvoda. Izmijenjeni sustavi vrijednosti i životni stilovi turista na novi način definiraju turističku potražnju u svijetu i postavljaju pred hrvatski turizam potrebu razvitka novih specifičnih vidova turizma. Oni također redefiniraju pojam kvalitete turističkog proizvoda.

local culture; value orientations; business culture; tourism product quality; antropogenic characteristics of the area; case analysis

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (1)

1997.

58-70

objavljeno

0353-4316

Povezanost rada

Ekonomija