Primjena edukativnog pristupa u podučavanju studenata radne terapije za izvođenje treniga životnih vještina (CROSBI ID 539911)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Šimunović, Dubravka ; Radić, Saša
hrvatski
Primjena edukativnog pristupa u podučavanju studenata radne terapije za izvođenje treniga životnih vještina
Učenje društvenih vještina je ključna komponenta programa holističkog psihosocijalnog tretmana. Nedostatak socijalnih vještina i sposobnosti vođenja brige o sebi kod pojedinaca s psihosocijalnim disfunkcijama problem je s kojim se zdravstveni stručnjaci raznih profila svakodnevno susreću. Zbog navedenog nameće se nužnost podučavanja studenata radne terapije kako bi navedene viještine mogli koristiti u strukovnom angažmanu. Podučavanje studenata u izvedbi treninga životnih vještina čini okosnicu socijalnog pristupa u radnoj terapiji. Radni terapeut teži osposobljavanju pojedinca svrsishodnoj izvedbi aktivnosti uz neizostavno podučavanje životnih vještina koje su nužne za izvođenje aktivnosti svakodnevnog života. Edukacija u malim grupama daje mogućnost da svaki student savlada pojedine vještine, detektira osobne poteškoće i dobije praktičan uvid kako i na koji način trening provoditi u radu s klijentom - pacijentom što je krajnji cilj strukovnih studija.
radna terapija; edukativni pristup; studenti; trening životnih vještina
nije evidentirano
engleski
Applying educational approach in teaching occupational therapy students how to perform life skills training
nije evidentirano
occupational therapy; educational approach; students; life skills training
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Prvi hrvatski kongres primjenjene psihologije
predavanje
26.04.2006-29.04.2006
Zagreb, Hrvatska