Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 358253

Uloga samoreguliranog učenja u održivom razvoju obrazovanja


Lončarić, Darko
Uloga samoreguliranog učenja u održivom razvoju obrazovanja // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet, 2008. str. 191-196


Naslov
Uloga samoreguliranog učenja u održivom razvoju obrazovanja
(The role of self-regulated learning in the sustainable development of education)

Autori
Lončarić, Darko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj

Urednik/ci
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija

Izdavač
Učiteljski fakultet

Grad
Rijeka

Godina
2008

Raspon stranica
191-196

ISBN
978-953-98445-4-5

Ključne riječi
Samoregulirano učenje, poučavanje, obrazovanje, održivi razvoj
(Self-regulated learning, teaching, education, sustainable development)

Sažetak
Održivi razvoj obrazovanja nužan je preduvjet bilo kojem sadržaju obrazovanja, pa tako i obrazovanju za održivi razvoj. Suvremeni svijet prolazi kroz intenzivne preobrazbe procesa učenja, poučavanja, pa i samih okvira tih procesa predstavljenih u obliku formalnog i neformalnog obrazovanja. Ti procesi imaju različit stupanj "tromosti". Učenje je najdinamičniji od navedenih procesa, poučavanje je teže prilagodljivo suvremenim promjenama, dok je formalni sustav obrazovanja najteže promijeniti i prilagoditi dinamičnim zahtjevima suvremenog društva. Zbog te tromosti sve je izraženija opasnost da formalno obrazovanje u potpunosti prestane biti relevantno za potrebe suvremenog učenika, a time i za društvo u cjelini. Cilj ovog priopćenja jeste predstaviti samoregulirano učenje kao neophodan model transformacije učenja i ukazati na značenje te komponente u transformaciji poučavanja i obrazovnih politika. Na kraju je prikazana početna faza razvoja Hrvatskog upitnika samoregulacije u učenju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
009-0342618-2193 - Odrednice optimalnog razvoja i psihološke dobrobiti adolescenata (Ingrid Brdar, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Darko Lončarić, (245096)