Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odnosi značenja unutar i među kao instrumentarij hrvatskih reklamnih slogana (CROSBI ID 539708)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Singer, Danka Odnosi značenja unutar i među kao instrumentarij hrvatskih reklamnih slogana // Zbornik radova savjetovanja Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku:Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike / Jagoda Granić (ur.). Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005. str. 655-663

Podaci o odgovornosti

Singer, Danka

hrvatski

Odnosi značenja unutar i među kao instrumentarij hrvatskih reklamnih slogana

Reklamni slogani odražavaju društvene aspekte pojedine zajednice i time njihova analiza spada u područje primijenjene sociolingivistike. No instrumentarij kojim se služe spada u područje semantike, te se kvalitetna semiološka analiza ne može provesti bez detaljne semantičke analize kako slogana, tako i ostalih verbalnih i neverbalnih čimbenika reklama. Jedanako tako, zbog složenosti međuodnosa unutar značenskih jedinica, njihova stroga semantička kategorizacija nije moguća.

slogan; semantički odnosi; kolokacija; frazem; intertekstualnost; konotacija

nije evidentirano

engleski

The Lanugage Of Advertising: Some Semantic Instruments In Croatian Slogans

nije evidentirano

: slogan; advertisement; semantic relations; collocation; idiom; connotation; intertextuality

nije evidentirano

Podaci o prilogu

655-663.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Jagoda Granić

Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)

953-96391-6-6

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija