Odnosi značenja unutar i među kao instrumentarij hrvatskih reklamnih slogana (CROSBI ID 539708)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Singer, Danka
hrvatski
Odnosi značenja unutar i među kao instrumentarij hrvatskih reklamnih slogana
Reklamni slogani odražavaju društvene aspekte pojedine zajednice i time njihova analiza spada u područje primijenjene sociolingivistike. No instrumentarij kojim se služe spada u područje semantike, te se kvalitetna semiološka analiza ne može provesti bez detaljne semantičke analize kako slogana, tako i ostalih verbalnih i neverbalnih čimbenika reklama. Jedanako tako, zbog složenosti međuodnosa unutar značenskih jedinica, njihova stroga semantička kategorizacija nije moguća.
slogan; semantički odnosi; kolokacija; frazem; intertekstualnost; konotacija
nije evidentirano
engleski
The Lanugage Of Advertising: Some Semantic Instruments In Croatian Slogans
nije evidentirano
: slogan; advertisement; semantic relations; collocation; idiom; connotation; intertextuality
nije evidentirano
Podaci o prilogu
655-663.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Jagoda Granić
Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
953-96391-6-6
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096