Praćenje i vrednovanje motoričke efikasnosti učenika jedne međunarodne američke škole (CROSBI ID 539575)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Hraski, Željko ; Živčić, Kamenka
hrvatski
Praćenje i vrednovanje motoričke efikasnosti učenika jedne međunarodne američke škole
Cilj ovog istraživanja bila je analiza efekata polugodišnje nastave tjelesnog odgoja u jednoj međunarodnoj američkoj školi, prema standardima važećim za američki školski sustav. Istraživanjem je obuhvaćeno 12 učenica i 23 učenika iz dvanaest zemalja svijeta, uzrasta 6 do 14 godina. Rezultati su pokazali da je provedena polugodišnja nastava utjecala na bitno poboljšanje rezultata u primijenjenim testovima. Kako međutim pomaci u rezultatima variraju od varijable do varijable, na osnovu dobivenih rezultata sugeriraju se određene korekcije programa nastave tjelesnog odgoja, u smislu dodavanja onih sadržaja koji će značajnije djelovati na razvoj upravo onih sposobnosti u kojima je zabilježen najmanji pomak.
međunarodna škola; tjelesni odgoj; motoričke sposobnosti; kriterijski standardi; efikasnost programa
Rad je skraćeni reprint rada objavljenog pod istim nazivom u časopisu Kineziologija 25(1-2): 103-107.
engleski
Monitoring and evaluating motor efficiency of pupils from one International American school
nije evidentirano
International school; physical education; motor abilities; criterion standards; program efficiency
nije evidentirano
Podaci o prilogu
135-137.
1993.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova III konferencije o sportu ALPE – JADRAN
Podaci o skupu
Dijagnostika u sportu
predavanje
24.06.1993-26.06.1993
Rovinj, Hrvatska