Inojezični hrvatski: ovladavanje i poučavanje (CROSBI ID 539405)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Jelaska, Zrinka ; Cvikić, Lidija
hrvatski
Inojezični hrvatski: ovladavanje i poučavanje
Gledano načelno i u cjelini, inojezični se hrvatski poučava na svimobrazovnim razinama. No, stvarno se stanje znatno razlikuje od onoga na papiru.Razlike postoje s obzirom na to je li riječ o školovanju u domovini iliizvan nje te s obzirom na pristup poučavanju. U obrazovnom sustavu u Hrvatskoj inojezični se govornici školuju na svim razinama, ali je pristup uglavnom jednakizvornojezičnome poučavanju. S druge strane, u inozemstvu je poučavanje hrvatskome ponajviše usmjereno na visokoškolsku razinu, a studentima se pristupa kao neizvornim govornicima.U ovome se radu raspravlja o potrebama različitih pristupa poučavanjuinojezičnoga hrvatskoga u Hrvatskoj i inozemstvu. Raspravlja se o načinimaovladavanja i utjecajima na poučavanje te se iznose rezultati dosadašnjihistraživanja ovladanosti inojezičnim hrvatskim. Također se raspravlja o nužnimbudućim istraživanjima.
hrvatski jezik; drugi i strani jezik; učenje; ovladavanje; poučavanje
Rad je vezan uz bilateralni hrvatsko-makedonski projekt "Položaj hrvatskoga i makedonskoga jezika u obrazovnom sustavu višejezičnih sredina"
engleski
Croatian as L2: learning and acquistion
nije evidentirano
Croatian language; second and foreign language; teaching; learning; acquisition
nije evidentirano
Podaci o prilogu
10-10.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Položaj hrvatskoga i makedonskoga jezika u obrazovnom sustavu višejezičnih sredina: program skupa i knjiga sažetaka
Cvikić, Lidija
Zagreb:
Podaci o skupu
Znanstveno-stručni kolokvij Položaj hrvatskoga i makedonskoga jezika u obrazovnom sustavu višejezičnih sredina
predavanje
12.02.2008-12.02.2008
Zagreb, Hrvatska