Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Preliminarna analiza psiholoških teškoća kod studenata Pedagoškog fakulteta u Rijeci (CROSBI ID 85434)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Bezinović, Petar ; Martinac, Tamara ; Pokrajac-Bulian, Alessandra ; Smojver-Ažić, Sanja ; Tkalčić, Mladenka ; Živčić-Bećirević, Ivanka Preliminarna analiza psiholoških teškoća kod studenata Pedagoškog fakulteta u Rijeci // Godišnjak Zavoda za psihologiju, 4/5 (1995), 4-5; 99-106

Podaci o odgovornosti

Bezinović, Petar ; Martinac, Tamara ; Pokrajac-Bulian, Alessandra ; Smojver-Ažić, Sanja ; Tkalčić, Mladenka ; Živčić-Bećirević, Ivanka

hrvatski

Preliminarna analiza psiholoških teškoća kod studenata Pedagoškog fakulteta u Rijeci

Istraživanjem se nastojalo utvrditi kakva je struktura i kolika je čestina javljanja poteškoća psihološke prilagodbe u dijelu studentske populacije riječkoga Sveučilišta. Na uzorku od 258 studentica i studenata Pedagoškoga fakulteta primijenjena je ček-lista najčešćih problema koje su studenti isticali u preliminarnom prikupljanju podataka. Na dobivenim su podatcima provedene deskriptivna i faktorska analiza. Utvrđena je hijerarhija javljanja problema po čestini, te je izlučeno sedam dominantnih skupina psiholoških teškoća i problema. Dobiveni podatci pokazuju da se naši studenti suočavaju s brojnim osobnim teškoćama koje mogu neposredno utjecati na kvalitetu i uspješnost studiranja. Dobiveni podatci također upućuju na velik interes, kao i na nužnost organiziranja stručne psihološke podrške studentskoj populaciji u našoj sredini. Predlaže se pokretanje psihološkog savjetovališta na riječkom Sveučilištu.

studenti; psihološki problemi; akademski uspjeh

nije evidentirano

engleski

The preliminary analysis of the frequency and structure of psychological problems in the students at the University of Rijeka

nije evidentirano

college students; psychological problems; academic success

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4/5 (4-5)

1995.

99-106

objavljeno

1330-108X

Povezanost rada

Psihologija