Kategorizacija isključenih srednjoškolaca iz formalnog odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 539093)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo
Podaci o odgovornosti
Karamatić Brčić, Matilda
hrvatski
Kategorizacija isključenih srednjoškolaca iz formalnog odgoja i obrazovanja
Fenomen prestanka odnosno isključivanja učenika iz obrazovanja (engl. drop out) pedagoški je problem koji se u različitim dimenzijama manifestira kod nas i u svijetu. Pitanje isključenosti srednjoškolaca iz formalnog sustava odgoja i obrazovanja je aktualno pitanje ili problem koji uključuje različite društvene čimbenike. Najčešći su obiteljski, pedagoški i osobni. Intenzitet djelovanja ovih čimbenika je različit i ne predstavlja hijerarhijski niz već ukazuje na vrlo složene i dinamične odnose među njima. Cilj rada je analizirati istraživanja o isključenima iz formalnog odgoja i obrazovanja u europskim i izvaneuropskim zemljama, a potom ih kategorizirati prema uzrocima odustajanja i isključivanja iz obrazovnog sustava.
isključenost iz škole; formalni sustav odgoja i obrazovanja; obvezno obrazovanje; odgojno-obrazovni čimbenici
nije evidentirano
engleski
Categorization of high school students drop out from formal education
nije evidentirano
drop out from school; formal education; obligatory education; education actors.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
279-285.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogija-prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Zagreb:
Podaci o skupu
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
predavanje
19.09.2007-21.09.2007
Zagreb, Hrvatska