Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kategorizacija isključenih srednjoškolaca iz formalnog odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 539093)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo

Karamatić Brčić, Matilda Kategorizacija isključenih srednjoškolaca iz formalnog odgoja i obrazovanja // Pedagogija-prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja. Zagreb, 2007. str. 279-285

Podaci o odgovornosti

Karamatić Brčić, Matilda

hrvatski

Kategorizacija isključenih srednjoškolaca iz formalnog odgoja i obrazovanja

Fenomen prestanka odnosno isključivanja učenika iz obrazovanja (engl. drop out) pedagoški je problem koji se u različitim dimenzijama manifestira kod nas i u svijetu. Pitanje isključenosti srednjoškolaca iz formalnog sustava odgoja i obrazovanja je aktualno pitanje ili problem koji uključuje različite društvene čimbenike. Najčešći su obiteljski, pedagoški i osobni. Intenzitet djelovanja ovih čimbenika je različit i ne predstavlja hijerarhijski niz već ukazuje na vrlo složene i dinamične odnose među njima. Cilj rada je analizirati istraživanja o isključenima iz formalnog odgoja i obrazovanja u europskim i izvaneuropskim zemljama, a potom ih kategorizirati prema uzrocima odustajanja i isključivanja iz obrazovnog sustava.

isključenost iz škole; formalni sustav odgoja i obrazovanja; obvezno obrazovanje; odgojno-obrazovni čimbenici

nije evidentirano

engleski

Categorization of high school students drop out from formal education

nije evidentirano

drop out from school; formal education; obligatory education; education actors.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

279-285.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija-prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

Zagreb:

Podaci o skupu

Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

predavanje

19.09.2007-21.09.2007

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija