Izvorno hrvatsko – struktura robnog nazivlja hrvatskih proizvoda (CROSBI ID 539065)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Singer, Danka
hrvatski
Izvorno hrvatsko – struktura robnog nazivlja hrvatskih proizvoda
Robno ime, specifičan oblik imena proizvoda, komunikacijska je poruka u odnosu s primateljima i medijima prenošenja, te stoga s kulturom i društvom u kojem je nastala. Članak pokušava rastumačiti taj sociolingvistički motiviran međuodnos kroz analizu strukture robnog nazivlja i njegovog jezičnog izbora.
robna marka; robno ime; mediji; izbor; značenjski odnosi
nije evidentirano
engleski
Croatian Creation – Linguistic Structure of Croatian Brand Names
nije evidentirano
brand; brand name; semantic relations; media; choice
nije evidentirano
Podaci o prilogu
635-644.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova savjetovanja Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku: Jedan jezik: više svjetova
Granić, Jagoda
Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
953-96391-8-2
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096