Strateško upravljanje hrvatskim turizmom i sinergija javnog i privatnog sektora (CROSBI ID 36748)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Cetinski, Vinka ; Perić, Jože
hrvatski
Strateško upravljanje hrvatskim turizmom i sinergija javnog i privatnog sektora
U uvjetima rastuće neizvjesnosti, strateško upravljanje dobiva na značenju/te putem istraživanja uvjeta okruženja, predviđajući daljnji razvoj trendova i njihove implikacije na subjekte, razvojem odgovarajućih strategija na više razina, /nastoji utjecati na povećanje konkurentskih prednosti kako turističkih destinacija tako i njenih subjekata i to na duži rok. Konkurentna pozicija destinacije mora se stvarati na konkurentnim prednostima koje su opet rezultat niza konkurentnih aktivnosti, a koje se stvaraju u destinacijama uz snažno partnerstvo među sudionicima u javnom i privatnom sektoru. Partnerstvo je potrebno i između destinacija, regija, država i međunarodnih tijela, u cilju stvaranja boljih obrambenih strategija za suočavanje s konkurentnim silama i poboljšanja konkurentnog okruženja. S obzirom na brzo rastuće globalne konkurencije, obrasci partnerstva moraju se progresivno razvijati u odnosu na nacionalne, regionalne i globalne nivoe.
strateško upravljanje turizmom, konkurentni dijamant, partnerstvo
nije evidentirano
engleski
Strategic Croatian Tourism Management and Public Private Synergy
nije evidentirano
strategic tourism management, competitive diamond, partnership
nije evidentirano
Podaci o prilogu
87-98.
objavljeno
Podaci o knjizi
Javno-privatno partnerstvo: turizam ; Europska i svjetska iskustva
Perić, Jože
Rijeka: Fintrade & Tours
2007.
978-953-96899-1-7