Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vizualna kultura: Obrat teorije vizualnog u pedagogiju viđenja (CROSBI ID 142507)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Mijatović, Aleksandar Vizualna kultura: Obrat teorije vizualnog u pedagogiju viđenja // Novi Kamov, 24 (2007), 5-18

Podaci o odgovornosti

Mijatović, Aleksandar

hrvatski

Vizualna kultura: Obrat teorije vizualnog u pedagogiju viđenja

Gubljenje samorazumljivosti vizualnog medija postalo je mjestom kritike disciplinarnosti vizualne kulture koja se proglašava kao pokušaj vraćanja izgubljena pojma vizualnosti kroz institucionalno-akademski okvir vizualne kulture. U svojevrsnom dekonstrukcijskom obratu W. J. T. Mitchell vizualnu kulturu vezuje upravo za gubljenje samorazumljivosti njezinog predmeta-vizualnog medija, a ne za pokušaj njegove stabilizacije. Međutim, takva pozicija koja zagovara autenticnost predmeta s druge strane vraća suverenost teorijskom subjektu.

vizualna kultura; vizualni mediji; afekt; interpretacija

Rad je napisan kao uvod u zbornik tekstova iz područja Vizualne kulture.

engleski

Visual culture: Turn from the theory of the visual to the pedagogy of the vision

nije evidentirano

visual culture; visual media; affect; interpretation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24

2007.

5-18

objavljeno

1333-4972

Povezanost rada

Filologija