Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Promocija - pojam i polemike (CROSBI ID 538789)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Medić, Mane ; Orosdy, Bela ; Pancić, Mladen Promocija - pojam i polemike // XX. Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007

Podaci o odgovornosti

Medić, Mane ; Orosdy, Bela ; Pancić, Mladen

hrvatski

Promocija - pojam i polemike

U radu će se dati prikaz teorijskih razmimoilaženja u poimanju „ 4P“ , odnosno pojma promocija. Ukazat će se na tri razine stajališta koje su u suprotnosti ; pojam i naziv kategorije promocija, sredstva promocije i pojam i definicija pojedinih sredstava. Nastavno će se razmatrati polazišta od promocije, preko integrirane marketinške komunikacije do komunikacije vrijednosti. Autori polemiziraju s pojmovima prihvaćenim u teoriji i praksi u Republici Mađarskoj i Republici Hrvatskoj ; reklama, osobno nagovaranje, prodajna promocija i odnosi s javnošću. U zaključku rada autori usuglašavaju polemizirane teme i daju preporuke.

promocija; marketinška komunikacija; PR; reklama; oglašavanje

nije evidentirano

engleski

Promotion - term and controversies

nije evidentirano

promotion; marketing communication; PR; advertisement; advertising

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

XX. Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti

Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci

978-953-6148-64-6

Podaci o skupu

XX CROMAR Congress: Marketing in the knowledge society and contemporary business reality

predavanje

25.10.2007-27.10.2007

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija