Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 353670

Promocija - pojam i polemike


Medić, Mane; Orosdy, Bela; Pancić, Mladen
Promocija - pojam i polemike // XX. Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Rijeka, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 353670 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promocija - pojam i polemike
(Promotion - term and controversies)

Autori
Medić, Mane ; Orosdy, Bela ; Pancić, Mladen

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
XX. Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel - Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 2007

ISBN
978-953-6148-64-6

Skup
XX CROMAR Congress: Marketing in the knowledge society and contemporary business reality

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25-27.10.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
promocija; marketinška komunikacija; PR; reklama; oglašavanje
(promotion; marketing communication; PR; advertisement; advertising)

Sažetak
U radu će se dati prikaz teorijskih razmimoilaženja u poimanju „ 4P“ , odnosno pojma promocija. Ukazat će se na tri razine stajališta koje su u suprotnosti ; pojam i naziv kategorije promocija, sredstva promocije i pojam i definicija pojedinih sredstava. Nastavno će se razmatrati polazišta od promocije, preko integrirane marketinške komunikacije do komunikacije vrijednosti. Autori polemiziraju s pojmovima prihvaćenim u teoriji i praksi u Republici Mađarskoj i Republici Hrvatskoj ; reklama, osobno nagovaranje, prodajna promocija i odnosi s javnošću. U zaključku rada autori usuglašavaju polemizirane teme i daju preporuke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0101195-0866 - Jačanjem regionalne konkurentnosti do gospodarskog prosperiteta (Borozan, Đula, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Mane Medić (autor)

Avatar Url Mladen Pancić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Medić, Mane; Orosdy, Bela; Pancić, Mladen
Promocija - pojam i polemike // XX. Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Rijeka, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Medić, M., Orosdy, B. & Pancić, M. (2007) Promocija - pojam i polemike. U: Grbac, B. & Meler, M. (ur.)XX. Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti.
@article{article, author = {Medi\'{c}, Mane and Orosdy, Bela and Panci\'{c}, Mladen}, year = {2007}, keywords = {promocija, marketin\v{s}ka komunikacija, PR, reklama, ogla\v{s}avanje}, isbn = {978-953-6148-64-6}, title = {Promocija - pojam i polemike}, keyword = {promocija, marketin\v{s}ka komunikacija, PR, reklama, ogla\v{s}avanje}, publisher = {Ekonomski fakultet Rijeka}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Medi\'{c}, Mane and Orosdy, Bela and Panci\'{c}, Mladen}, year = {2007}, keywords = {promotion, marketing communication, PR, advertisement, advertising}, isbn = {978-953-6148-64-6}, title = {Promotion - term and controversies}, keyword = {promotion, marketing communication, PR, advertisement, advertising}, publisher = {Ekonomski fakultet Rijeka}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font