Identificiranje i analiza temeljnih kriterija za izbor banke u Hrvatskoj (CROSBI ID 142279)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Podrug, Najla ; Rašić Bakarić, Ivana ; Slijepčević, Sunčana
hrvatski
Identificiranje i analiza temeljnih kriterija za izbor banke u Hrvatskoj
Obzirom na stalni porast broja studenata u Hrvatskoj posljednjih godina, oni mogu predstavljati zanimljivo ciljno tržište za banke. Prema posljednjim istraživanjima, oko 80 posto studenata zadnje godine studija smatra da bi ostalo lojalno banci i nakon stjecanja diplome. Unatoč tomu što su hrvatske banke počele uvoditi financijske proizvode namijenjene studentima, one nisu razvile i marketinške strategije posebno usmjerene na studente kao veliku homogenu skupinu potencijalnih klijenata. U radu se mjere komparativne prednosti jedne banke u odnosu na drugu prema različitim kriterijima primjenom metodologije Analitičkog hijerarhijskog procesa (AHP) koji omogućuje određivanje kriterija koje studenti smatraju ključnim za odabir banke. Nadalje, primjena AHP-a omogućuje određivanje općih preferencija studenata prema postojećim hrvatskim bankama. U radu se grupiraju preferencije u kategorije marketing miksa kako bi se odredile slabosti u usklađivanju potreba klijenta s proizvodima i uslugama banke i ispitale posljedice tih spoznaja za bankovni menadžment.
donošenje odluka; banke; Analitički hijerarhijski proces; strategija marketinga
nije evidentirano
engleski
Measuring undergraduate preferences of the banks - the case of Croatia
nije evidentirano
decision making; banks; Analytical Hierarchy Process; marketing strategy
nije evidentirano