Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Identificiranje i analiza temeljnih kriterija za izbor banke u Hrvatskoj (CROSBI ID 142279)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Podrug, Najla ; Rašić Bakarić, Ivana ; Slijepčević, Sunčana Identificiranje i analiza temeljnih kriterija za izbor banke u Hrvatskoj // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 5 (2007), 255-273

Podaci o odgovornosti

Podrug, Najla ; Rašić Bakarić, Ivana ; Slijepčević, Sunčana

hrvatski

Identificiranje i analiza temeljnih kriterija za izbor banke u Hrvatskoj

Obzirom na stalni porast broja studenata u Hrvatskoj posljednjih godina, oni mogu predstavljati zanimljivo ciljno tržište za banke. Prema posljednjim istraživanjima, oko 80 posto studenata zadnje godine studija smatra da bi ostalo lojalno banci i nakon stjecanja diplome. Unatoč tomu što su hrvatske banke počele uvoditi financijske proizvode namijenjene studentima, one nisu razvile i marketinške strategije posebno usmjerene na studente kao veliku homogenu skupinu potencijalnih klijenata. U radu se mjere komparativne prednosti jedne banke u odnosu na drugu prema različitim kriterijima primjenom metodologije Analitičkog hijerarhijskog procesa (AHP) koji omogućuje određivanje kriterija koje studenti smatraju ključnim za odabir banke. Nadalje, primjena AHP-a omogućuje određivanje općih preferencija studenata prema postojećim hrvatskim bankama. U radu se grupiraju preferencije u kategorije marketing miksa kako bi se odredile slabosti u usklađivanju potreba klijenta s proizvodima i uslugama banke i ispitale posljedice tih spoznaja za bankovni menadžment.

donošenje odluka; banke; Analitički hijerarhijski proces; strategija marketinga

nije evidentirano

engleski

Measuring undergraduate preferences of the banks - the case of Croatia

nije evidentirano

decision making; banks; Analytical Hierarchy Process; marketing strategy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5

2007.

255-273

objavljeno

1333-8900

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost