Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga i doprinos publiciteta u stvaranju marke proizvoda za samoliječenje (CROSBI ID 350358)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Donadić, Anna Maria Uloga i doprinos publiciteta u stvaranju marke proizvoda za samoliječenje / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2008

Podaci o odgovornosti

Donadić, Anna Maria

Grbac, Bruno

hrvatski

Uloga i doprinos publiciteta u stvaranju marke proizvoda za samoliječenje

Farmaceutska industrija pod pritiskom je smanjujuće dobiti u segmentu lijekova na recept te su sve veća ulaganja u promociju proizvoda za samoliječenje. Navedeno utječe na povećanje troškova komunikacije s tržištem gdje među elementima promocijskog spleta snažnu ulogu ima publicitet. Kao neplaćeni oblik promocije, publicitet ima dvije važne karakteristike, a to su: ostavlja dojam nezavisne informacije i time stvara veću vjerodostojnost kod potrošača i iako u osnovi nije potpuno besplatan, osigurava medijski prostor uz puno niža ulaganja u odnosu na oglašavanje. Slijedom naznačenog određen je predmet istraživanja: istražiti i utvrditi mogućnosti koje publicitet kao komunikacijsko sredstvo pruža u stvaranju marke proizvoda za samoliječenje, te istražiti i predložiti model komunikacijskih aktivnosti temeljenih na publicitetu. Temeljem provedenog istraživanja nedvojbeno je zaključeno da publicitet ima veliku važnost unutar integrirane marketinške komunikacije za izgradnju marke proizvoda za samoliječenje.

marka proizvoda; publicitet; proizvodi za samoliječenje

nije evidentirano

engleski

Role and contribution of publicity in branding products for self treating

nije evidentirano

product brand; publicity; self treatement products

nije evidentirano

Podaci o izdanju

96

07.05.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija