Uloga i doprinos publiciteta u stvaranju marke proizvoda za samoliječenje (CROSBI ID 350358)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Donadić, Anna Maria
Grbac, Bruno
hrvatski
Uloga i doprinos publiciteta u stvaranju marke proizvoda za samoliječenje
Farmaceutska industrija pod pritiskom je smanjujuće dobiti u segmentu lijekova na recept te su sve veća ulaganja u promociju proizvoda za samoliječenje. Navedeno utječe na povećanje troškova komunikacije s tržištem gdje među elementima promocijskog spleta snažnu ulogu ima publicitet. Kao neplaćeni oblik promocije, publicitet ima dvije važne karakteristike, a to su: ostavlja dojam nezavisne informacije i time stvara veću vjerodostojnost kod potrošača i iako u osnovi nije potpuno besplatan, osigurava medijski prostor uz puno niža ulaganja u odnosu na oglašavanje. Slijedom naznačenog određen je predmet istraživanja: istražiti i utvrditi mogućnosti koje publicitet kao komunikacijsko sredstvo pruža u stvaranju marke proizvoda za samoliječenje, te istražiti i predložiti model komunikacijskih aktivnosti temeljenih na publicitetu. Temeljem provedenog istraživanja nedvojbeno je zaključeno da publicitet ima veliku važnost unutar integrirane marketinške komunikacije za izgradnju marke proizvoda za samoliječenje.
marka proizvoda; publicitet; proizvodi za samoliječenje
nije evidentirano
engleski
Role and contribution of publicity in branding products for self treating
nije evidentirano
product brand; publicity; self treatement products
nije evidentirano
Podaci o izdanju
96
07.05.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka