Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost imidža poduzeća sa stavovima i ponašanjem potrošača na primjeru hotelskog poduzeća (CROSBI ID 350340)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Paprika, Gordana Povezanost imidža poduzeća sa stavovima i ponašanjem potrošača na primjeru hotelskog poduzeća / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2007

Podaci o odgovornosti

Paprika, Gordana

Grbac, Bruno

hrvatski

Povezanost imidža poduzeća sa stavovima i ponašanjem potrošača na primjeru hotelskog poduzeća

Temelj cjelokupnog marketinga čine ljudske potrebe - potrebe potrošača, koje su osnova marketinške koncepcije. Jedino usmjerenim i integriranim aktivnostima prema zadovoljenju potreba i ciljeva potrošača, a sustavno primjenjujući i kombinirajući elemente imidža poduzeća na način različit od konkurencije, poduzeće može ostvariti svoje ciljeve.

imidž poduzeća; stavovi potrošača; ponašanje potrošača

nije evidentirano

engleski

Relationship of corporate image and consumer attitudes and behaviour on the example of a hotel company

nije evidentirano

corporate image; consumer attitudes; consumer behaviour

nije evidentirano

Podaci o izdanju

114

27.12.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija