Povezanost imidža poduzeća sa stavovima i ponašanjem potrošača na primjeru hotelskog poduzeća (CROSBI ID 350340)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Paprika, Gordana
Grbac, Bruno
hrvatski
Povezanost imidža poduzeća sa stavovima i ponašanjem potrošača na primjeru hotelskog poduzeća
Temelj cjelokupnog marketinga čine ljudske potrebe - potrebe potrošača, koje su osnova marketinške koncepcije. Jedino usmjerenim i integriranim aktivnostima prema zadovoljenju potreba i ciljeva potrošača, a sustavno primjenjujući i kombinirajući elemente imidža poduzeća na način različit od konkurencije, poduzeće može ostvariti svoje ciljeve.
imidž poduzeća; stavovi potrošača; ponašanje potrošača
nije evidentirano
engleski
Relationship of corporate image and consumer attitudes and behaviour on the example of a hotel company
nije evidentirano
corporate image; consumer attitudes; consumer behaviour
nije evidentirano
Podaci o izdanju
114
27.12.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka