Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 352418

Uloga odnosa s javnošću u hrvatskim Brodogradilištima


Šimić Drenik, Gordana
Uloga odnosa s javnošću u hrvatskim Brodogradilištima 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Uloga odnosa s javnošću u hrvatskim Brodogradilištima
(Public relations in Croatian shipyards)

Autori
Šimić Drenik, Gordana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
27.12

Godina
2007

Stranica
153

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
Odnosi s javnošću ; marketing ; brodogradilišta
(Public relations ; marketing ; shipyards)

Sažetak
Svjedoci smo globalnog trenda jačanja odnosa s javnošću i njihovog utjecaja kako na poslovanje gospodarskih subjekata tako i na sve ljudske živote. Danas je nezamislivo da se poslovanje nekog gospodarskog subjekta, djelovanje neke institucije ili odvijanje nekog društvenog događaja odvija bez tzv. glasnogovorničkih, odnosno pr aktivnosti. Rezultati dobiveni terenskim istraživanjem u 8 hrvatskih brodogradilišta dali su potvrdni odgovor u skladu s argumentima koji su dati u predmetu istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka