Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Implementacija marketing-koncepcije kao čimbenik uspješnosti poduzetičkog poduhvata (CROSBI ID 350336)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Linić, Vlasta Implementacija marketing-koncepcije kao čimbenik uspješnosti poduzetičkog poduhvata / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2007

Podaci o odgovornosti

Linić, Vlasta

Grbac, Bruno

hrvatski

Implementacija marketing-koncepcije kao čimbenik uspješnosti poduzetičkog poduhvata

Specijalistički magistarski rad se bavi implementacijom marketing-koncepcije kao čimbenik uspješnosti poduzetičkog poduhvata.

marketing koncept; poduzetnički poduhvat; uspješnost

nije evidentirano

engleski

Marketing concept implementation as a factor of enterpreneurs' success

nije evidentirano

marketing concept; enterprenurship; success

nije evidentirano

Podaci o izdanju

122

16.01.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija