izvor podataka: crosbi
!
Implementacija marketing-koncepcije kao čimbenik uspješnosti poduzetičkog poduhvata (CROSBI ID 350336)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Linić, Vlasta
Implementacija marketing-koncepcije kao čimbenik uspješnosti poduzetičkog poduhvata / Grbac, Bruno (mentor);
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2007
Podaci o odgovornosti
Linić, Vlasta
Grbac, Bruno
hrvatski
Implementacija marketing-koncepcije kao čimbenik uspješnosti poduzetičkog poduhvata
Specijalistički magistarski rad se bavi implementacijom marketing-koncepcije kao čimbenik uspješnosti poduzetičkog poduhvata.
marketing koncept; poduzetnički poduhvat; uspješnost
nije evidentirano
engleski
Marketing concept implementation as a factor of enterpreneurs' success
nije evidentirano
marketing concept; enterprenurship; success
nije evidentirano
Podaci o izdanju
122
16.01.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove