Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stvaranje marke čimbenik uspješnosti poslovanja na tržištu dječje kozmetike (CROSBI ID 350334)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Stamenić, Sanja Stvaranje marke čimbenik uspješnosti poslovanja na tržištu dječje kozmetike / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2007

Podaci o odgovornosti

Stamenić, Sanja

Grbac, Bruno

hrvatski

Stvaranje marke čimbenik uspješnosti poslovanja na tržištu dječje kozmetike

Na globalnom tržćištu gdje dominiraju zahtjevi potrošača i postoji sve veća mogućnost izbora proizvoda, marketinške aktivnosti nužno je usmjriti prema izgradnji marke. Znanstveni problem i predmet znanstvenog istraživanja odnosi se na objekt znanstvenog istraživanja, a to je: tržište dječje kozmetike.

stvaranje marke; dječja kozmetika; tržište

nije evidentirano

engleski

Branding as a business success factor in the child's cosmetics market

nije evidentirano

branding; child cosmetics; market

nije evidentirano

Podaci o izdanju

179

16.07.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija