Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 352400

Stvaranje marke čimbenik uspješnosti poslovanja na tržištu dječje kozmetike


Stamenić, Sanja
Stvaranje marke čimbenik uspješnosti poslovanja na tržištu dječje kozmetike, 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 352400 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stvaranje marke čimbenik uspješnosti poslovanja na tržištu dječje kozmetike
(Branding as a business success factor in the child's cosmetics market)

Autori
Stamenić, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
16.07

Godina
2007

Stranica
179

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
stvaranje marke; dječja kozmetika; tržište
(branding; child cosmetics; market)

Sažetak
Na globalnom tržćištu gdje dominiraju zahtjevi potrošača i postoji sve veća mogućnost izbora proizvoda, marketinške aktivnosti nužno je usmjriti prema izgradnji marke. Znanstveni problem i predmet znanstvenog istraživanja odnosi se na objekt znanstvenog istraživanja, a to je: tržište dječje kozmetike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Sanja Stamenić (autor)

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stamenić, Sanja
Stvaranje marke čimbenik uspješnosti poslovanja na tržištu dječje kozmetike, 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
Stamenić, S. (2007) 'Stvaranje marke čimbenik uspješnosti poslovanja na tržištu dječje kozmetike', magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Stameni\'{c}, S.}, year = {2007}, pages = {179}, keywords = {stvaranje marke, dje\v{c}ja kozmetika, tr\v{z}i\v{s}te}, title = {Stvaranje marke \v{c}imbenik uspje\v{s}nosti poslovanja na tr\v{z}i\v{s}tu dje\v{c}je kozmetike}, keyword = {stvaranje marke, dje\v{c}ja kozmetika, tr\v{z}i\v{s}te}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Stameni\'{c}, S.}, year = {2007}, pages = {179}, keywords = {branding, child cosmetics, market}, title = {Branding as a business success factor in the child's cosmetics market}, keyword = {branding, child cosmetics, market}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font