izvor podataka: crosbi
!
Stvaranje marke čimbenik uspješnosti poslovanja na tržištu dječje kozmetike (CROSBI ID 350334)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Stamenić, Sanja
Stvaranje marke čimbenik uspješnosti poslovanja na tržištu dječje kozmetike / Grbac, Bruno (mentor);
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2007
Podaci o odgovornosti
Stamenić, Sanja
Grbac, Bruno
hrvatski
Stvaranje marke čimbenik uspješnosti poslovanja na tržištu dječje kozmetike
Na globalnom tržćištu gdje dominiraju zahtjevi potrošača i postoji sve veća mogućnost izbora proizvoda, marketinške aktivnosti nužno je usmjriti prema izgradnji marke. Znanstveni problem i predmet znanstvenog istraživanja odnosi se na objekt znanstvenog istraživanja, a to je: tržište dječje kozmetike.
stvaranje marke; dječja kozmetika; tržište
nije evidentirano
engleski
Branding as a business success factor in the child's cosmetics market
nije evidentirano
branding; child cosmetics; market
nije evidentirano
Podaci o izdanju
179
16.07.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove