Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 351844

Razvoj informacijsko-analitičkog modela za vrednovanje vizualnih informacija u elektroničkim edukacijskim sustavima


Ogrizek, Ivana
Razvoj informacijsko-analitičkog modela za vrednovanje vizualnih informacija u elektroničkim edukacijskim sustavima 2008., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb


Naslov
Razvoj informacijsko-analitičkog modela za vrednovanje vizualnih informacija u elektroničkim edukacijskim sustavima
(Informational and analytical model development for visual information evaluation in e-learning systems)

Autori
Ogrizek, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.03.2008.

Godina
2008

Stranica
245

Mentor
Prof.dr.sc. Vladimir Šimović

Ključne riječi
Elektronički edukacijski sustavi; vizualne informacije; informacijsko-analitički model
(Educational e-systems; visual informations; informational and analytical model)

Sažetak
Polazište ove disertacije su informacijsko-komunikacijska tehnologija konkretnije sustavi za e-učenje u edukacijskom smislu ; obrazovnom i poslovnom. Naglasak je na istraživanju čimbenika vizualnih elemenata i njihovog posrednog utjecaja na prijenos znanja odnosno pronalaženja informacija. Budući da prezentacija informacija i kreiranje znanja zahtjeva interdisciplinarni pristup, u ovoj disertaciji opisuju se različiti pristupi u oblikovanju od objekata učenja i korisničkog sučelja za ostvarivanje komunikacije, računarstva, pedagogije, vizualnih komunikacija i dizajna, psihologije i dr. Osim toga opisuje se vizualna pismenost korisnika, instrukcijski dizajn, modeli te iznose elementi za razvoj jednog mogućeg aspekta informacijsko-analitičkog modela kojim bi bilo moguće stvoriti okvir za vrednovanje vizualnih elemenata koji posreduju informacijama u elektroničkim edukacijskim sustavima. Navedeni su i opisani korišteni elektronički edukacijski sustavi koji su ukazali na važnost i potrebitost provođenja vrednovanja vizualnog prezentiranja informacija sa ciljem povećanja učinkovitosti navedenih sustava u interakciji s korisnikom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1699 - Analitički model praćenja novih obrazovnih tehnologija u cjeloživotnom učenju (Vladimir Šimović, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb