Podučavanje i istraživanje filozofije u okružju digitalne kulture (CROSBI ID 538284)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ćurko, Bruno ; Ćirić, Josip
hrvatski
Podučavanje i istraživanje filozofije u okružju digitalne kulture
Razvoj informatičke tehnologije mijenja nastavni proces i uloge. Dvije su temeljne podjele u modernom informatičkom nastavnom procesu. Semi-kibernetska nastava, u kojoj je računalo samo u dijelu nastavnog procesa, te kibernetska nastava, u kojoj je računalo u cjelokupnom nastavnom procesu. U ovakvom obliku nastave računalo, ili neki drugi nastavni stroj, potpuno preuzima ulogu nastavnika. Autori će razmotriti iskustva sa sustavima poput Moodle-a i Web-CT-a. Informatička tehnologija mijenja i načine filozofskih znanstvenih istraživanja. Recentni znanstveni članci dostupni su u digitalnim bazama podataka, izdaju se mrežni časopisi. Svjetske knjižnice s digitaliziranim verzijama starih knjiga omogućuju dostupnost originalnim tekstovima. Iako informatizacijska tehnologija omogućuje brzi i jednostavni znanstveni i nastavni rad, sama ne rješava ništa. Za kvalitetnu suvremenu nastavu potrebno je imati informatički kvalitetno osposobljene nastavnike, upućene u nove nastavne strategije, pedagošku psihologiju, modernizirane nastavne metode. Za kvalitetan znanstveni istraživački rad, moderna tehnička dostignuća su vrlo važna oruđa, ali ipak samo oruđa.
filozofja; digitalna kultura; podučavanje; proučavanje
nije evidentirano
engleski
Education and research of philosophy in digatal culture
nije evidentirano
philosophy; digital culture; education; research
nije evidentirano
Podaci o prilogu
63-64.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
16. Dani Frane Petrića / Čovjek i kultura
Martinović, Ivica ; Zagorac ; Ivana
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo
978-953-164-112-9
Podaci o skupu
16. Dani Frane Petrića. Čovjek i kultura
predavanje
23.09.2007-26.09.2007
Cres, Hrvatska