Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju (CROSBI ID 141870)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Radeka, Igor Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju // Pedagogijska istraživanja, 4 (2007), 2; 283-291

Podaci o odgovornosti

Radeka, Igor

hrvatski

Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju

Ključan smjer Europske Unije u prvom desetljeću 21. stoljeća jest razvoj cjeloživotnog obrazovanja. U radu koji slijedi analizira se koncept cjeloživotnog obrazovanja s pozicije načina njegova ostvarenja. S obzirom na to da Hrvatska svoju budućnost vezuje uz europske integracijske procese, pitanje je kakav je položaj Hrvatske u tom pogledu. Presudna uloga nastavnika u ostvarenju cjeloživotnog obrazovanja u ovom se radu analizira u svjetlu recentnih empirijskih istraživanja cjeloživotnog obrazovanja nastavnika i statusa nastavničke profesije u suvremenom hrvatskom društvu.

tradicionalno obrazovanje; cjeloživotno obrazovanje; nastavnik

Među 126 priloga izlaganih na Prvom kongresu pedagoga Hrvatske i objavljenih u dvama zbornicima radova u kojima je objavljen i ovaj rad (Pedagogija : Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja ; Svezak 2. / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.). - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo , 2007., str. 603.-612.) uredništvo časopisa Pedagogijska istraživanja izdvojilo ga je i objavilo zajedno s 12 drugih radova s Kongresa.

engleski

Role teachers in long life education

nije evidentirano

traditional education; long life education; teacher

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (2)

2007.

283-291

objavljeno

1334-7888

Povezanost rada

Pedagogija