Montessori, waldorfska i Freinteova pedagogija kao baza cjeloživotnog učenja (CROSBI ID 537913)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bertić, Daniela, Šiljković, Željka, Rajić, Višnja
hrvatski
Montessori, waldorfska i Freinteova pedagogija kao baza cjeloživotnog učenja
Autorice prikazuju posebnosti alternativnih pedagogija iz perspektive cjeloživotnoga učenja. Cjeloživotno učenje se u radu definira kao aktivnost učenja tijekom života s ciljem unapređivanja znanja, vještina i sposobnosti unutar osobne, građanske, društvene i poslovne perspektive. U radu se ukazuje na mogućnosti koje alternativne pedagogije pružaju glede pripremanja za cjeloživotno učenje. Poseban je naglasak na pedagoškom učenju Rudolfa Steinera, Marije Montessori i Celestina Freineta, ali su spomenute i neki drugi pravci reformske pedagogije. Nakon analize pedagogija u kontekstu cjeloživotnog učenja autorice zaključuju da prikazane alternativne pedagogije imaju određene prednosti u odnosu na dominantne pedagogije u državnim školama. Napose se te prednosti odnose na učenje u motoričkom i afektivnom području što je u državnim školama zapostavljeno.
Marija Montessori; Rudolf Steiner; Celestin Freinet; waldorfska škola; cjeloživotno učenje
Zbornik konferencije je u tisku.
engleski
MONTESSORI, WALDORF AND FREINTES PEDAGOGIES AS A BASE OF LIFELONG LEARNING
nije evidentirano
Marija Montessori; Rudolf Steiner; Celestin Freinet; waldorfska school; lifelong learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
116-121.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Podaci o skupu
Prva međunarodna konferencija naprednih i sustavnih istraživanja - € CNSI - 2007. Pedagogija u kontekstu društva znanja
predavanje
01.01.2007-01.01.2007
Zadar, Hrvatska