Mogućnosti marketinške afirmacije intermodalnog transporta u RH (CROSBI ID 537877)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Brnjac, Nikolina ; Jurčević, Marinko ; Crnković, Lahorka
engleski
Mogućnosti marketinške afirmacije intermodalnog transporta u RH
Intermodalni transport već dugo vremena ima prioritet u EU prometnoj politici s posebnim naglaskom na željeznicu, unutarnje plovne putove i međuobalno prometno povezivanje. Unatoč tome davatelji i korisnici tih usluga imaju teškoće u ostvarivanju većeg rasta jer nisu sposobni integrirati sustavne prednosti različitih prometnih podsustava i time poticati njihovu suradnju, osobito na razini pojedine zemlje i na regionalnoj razini. Da bi se poboljšala konkurentnost intermodalnog transporta potrebno je obaviti strukturiranje organizacijskih i tehnoloških elemenata sustava koji doprinose kvaliteti procesa odvijanja intermodalnog transporta, te koristeći se dosezima marketinške koncepcije, uvažavajući mogućnosti aplikacije u ovu granu transporta, nužno je pristupiti marketinškoj afirmaciji intermodalnog transporta u RH.
intermodalni transport; marketing; konkurentnost
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
x-10.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
ZIRP'08
Čedomir Ivaković
Zagreb: Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
978-953-243-027-1
Podaci o skupu
Pravci razvoja transporta, inteligentnih transportnih sustava i logistike
predavanje
16.04.2008-18.04.2008
Rovinj, Hrvatska