Održivi razvoj u kontekstu pedagoških promjena u visokom obrazovanju (CROSBI ID 537868)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Močinić, Snježana ; Ćatić, Iva ; Tatković, Sanja
hrvatski
Održivi razvoj u kontekstu pedagoških promjena u visokom obrazovanju
U radu ćemo se fokusirati na pitanje zaštite životno-obrazovne sredine u visokoškolskim institucijama, u uvjetima provedbe Bolonjskog procesa. Držimo da se snažna društvena odgovornost ogleda u brizi za obrazovanje koje će biti u funkciji kvalitete života i rada studenata, jer upravo oni pridonose održivom razvoju. Za provođenje ovog cilja neophodna je nova "kultura dijaloga" odgovornih u politici i obrazovanju. Osobna i društvena dobrobit studenata, okosnica su izgradnje snažne organizacije koja uči, stoga je jedan od ciljeva ovog rada utvrditi neke od čimbenika koji mogu utjecati na pedagoške promjene u visokom obrazovanju, a odnose se na organizaciju i realizaciju cjeloživotnog obrazovanja i obrazovanja za održivi razvoj u poticajnom i kvalitetno organiziranom interakcijsko-komunikacijskom i emocionalno- socijalnom okruženju.
održivi razvoj; pedagoške promjene; visoko obrazovanje; student; Bolonjski proces
nije evidentirano
engleski
Sustainable development in the context of pedagogical changes in high education
nije evidentirano
sustainable development; pedagogical changes; high education; student; Bologna process
nije evidentirano
Podaci o prilogu
341-347.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj = Lifelong learning for sustainable development
Uzelac, V. ; Vujičić, L.
Rijeka:
978-953-98445-4-5
Podaci o skupu
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
predavanje
01.01.2008-01.01.2008
NP Plitvička jezera, Hrvatska